نمونه کار پرده لوردراپه تصویری ارزان با تصاویر بسیار(فتودراپه)

یکی از وسایلی که در دکوراسیون داخلی توجه افراد را به خود جلب می کند پرده است. یکی از پرده های جدیدی که هم از لحاظ مدرن و زیبا بودن و هم کلاسیک بودن همواره مطرح بوده است پرده لوردراپه است که با توجه به قیمت پایین و رنگ بندی متنوع و تعمیر و نصب آسان بیشتر مورد توجه است در زیر بیشتر به معرفی آن می پردازیم.

تأثیر پرده لوردراپه در دکوراسیون داخلی

جنس پرده لوردراپه یا پرده عمودی از ساتن و پارچه پلی استر است؛ و در تمامی طرح ها و رنگ ها موجود می باشد برای اینکه طرح مناسب خود را ب باید به فضایی که پرده را نصب می کنید توجه کنید برای دکوراسیون داخلی شرکت ها و مراکز تجاری بیشتر از تصاویر ساده با رنگ های خنثی استفاده می کنند. ولی برای منازل اگر به عنوان دکور از آن استفاده شود باید رنگ و نحوه ی دکوراسیون در نظر گرفته شود برای مکان هایی که از دو طرف دید دارند از پرده با چاپ دو رو استفاده کنید.

لوردراپه 530

چاپ بر روی پرده ی لوردراپه

برای چاپ بر روی پرده لوردراپه، اول تصاویر بر روی پارچه یا سولیت چاپ می شود سپس تصویر را به نوارهای یکسان برش می زند این نوارها بر روی ریل های لوردراپه قرار می گیرد. وقتی پرده جمع شود نوارها روی هم قرار می گیرد و طرح و تصویر مفهوم خود را از دست می دهد بنابراین بهتر از طرح هایی استفاده شود که تکرار شونده یا اینکه طرح چوب باشند.

و همچنین از طرح هایی که نوشته و لوگو دارند در چاپ استفاده نشود و از طرح های ساده و گل‌دار با مناظر طبیعی در چاپ این نوع پرده مناسب هستند.

لوردراپه 532

قیمت چاپ پرده لوردراپه

کلاً قیمت پرده لوردراپه ارزان و مقرون به صرفه است و بیشتر مراکز تجاری از آن استفاده می کند. قیمت پرده چاپ شده اختصاصی نسبت به دیگر طرح های بیشتر است و بستگی به ابعاد پرده دارد. ولی قیمت طرح دار و ساده تفاوت چندانی ندارند.


دانلود رایگان کتاب پرده ,لوردراپه ,استفاده ,قیمت ,توجه ,دکوراسیون ,پرده لوردراپه ,دکوراسیون داخلی ,قیمت پرده ,مراکز تجاری ,لوردراپه تصویری ,پرده لوردراپه تصویری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ازن ساز در مرغداری ها همه چیز برای تو بیا کلاس ما|دانشجویان زبان و ادبیات عرب دانشگاه تهران ورودی 1387 سایت عاشقانه رویای تلخ مجله فرهنگی ورزشی سرگرمی سعادت مووی کا ترازو مو موفق میشوم محصولات گیاهی صدرا