جالب است که بدانید فقط دو خیابان در دو دنیا وجود دارند که از این خیابان زیبای استانبولی برای بهتر هستند! این خیابان شیک و جذاب در استانبول، خیابان بغداد است! با ما همراه باشید تا با این خیابان لوکس برای در استانبول بیشتر آشنا شوید.


بیش از 500 گاه در 16 خیابان لوکس در کل جهان با هم به رقابت پرداختند. دوست دارید از نتیجه این رقابت نفس گیر که بهترین و لوکس ترین خیابان های را در کل دنیا نشان می دهد اطلاع داشته باشید؟ 
بعد از بررسی های متوالی در این رقابت، خیابان رودیو درایو در بورلی هیلز رتبه اول، خیابان کال سرانو در مادرید رتبه دوم و در نهایت خیابان بغداد در استانبول رتبه سوم را کسب کردند. 
خیابان بغداد در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و به عنوان یکی از سرزنده ترین خیابان های کل دنیا و نقاط دیدنی استانبول شناخته می شود. خیابان بغداد در یکی از لوکس ترین مناطق استانبول واقع شده است و بازدید از آن، تجربه متفاوتی از را برای شما به ارمغان می آورد. خیابان بغداد یک خیابان یک طرفه پر از مراکز فوق العاده جذاب، گاه های بی نظیر و بوتیک های لوکس لباس است که در آن ها می توانید بهترین برندهای مشهور جهانی را پیدا کنید. قبل از شروع سفر و تجربه جذاب از قیمت تور استانبول پرواز معراج مطلع شوید.

خیابان بغداد را به عنوان یک پاساژ بسیار بزرگ سرباز نیز می توانید تصور کنید!

بیشتر مغازه های خرده ی در همه روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل مثل یکشنبه بعد از ظهرها هم باز هستند. پس اگر قصد سفر به استانبول با تور استانبول پرواز ترکیش را دارید دوست دارید که بهترین زندگیتان را تجربه کنید و یا حتی فقط قصد دارید که لباس های جدید با مدل های جدید روز دنیا را تماشا کنید، بازدید از خیابان بغداد برای شماست! 
در خیابان بغداد می توانید از بعضی از لوکس ترین و سرآمدترین گاه های استانبول دیدن کنید و از آن ها لباس های زیبا با برندهای بسیار لوکس جهانی را اری کنید. البته بعضی از گاه های خیابان بغداد لباس های قیمت مناسب تر نیز دارند. به هر حال حتما از گاه هایی مثل بربری، دولچه اند گابانا، واکو و نیکد در خیابان بغداد دیدن کنید.

از طرفی راه رفتن در خیابان بغداد به خاطر پیاده روهای پهنی که دارد، برای پیاده روی با دوستانتان و یک گشت و گذار بعد از ظهری بسیار مناسب است. همچنین کافه ها و رستوران های بی نظیر خیابان بغداد، روزانه تعداد بسیار زیادی از توریستان را به خود جذب می کنند. شما هم می توانید یک فنجان قهوه ترک را در یکی از این کافه های بی نظیر میل کنید و سفرتان به استانبول را به یادماندنی تر از قبل کنید.

همچنین جالب است که بدانید جشن های فوق العاده جذابی در طول سال در خیابان بغداد برگزار می شود که سرزنده بودن این خیابان را بیش از پیش نشان می دهد. برای مثال جشن هایی مثل جشن جمهوری ترکیه، جشن برنده شدن تیم فوتبال فنرباغچه، کریسمس و . نیز در خیابان بغداد با حضور عموم مردم ترکیه و توریستان آن برگزار می شود. اگر شما هم در زمان این جشن ها به استانبول سفر کردید، بازدید از خیابان بغداد و شرکت در جشن های باشکوه آن را از دست ندهید.
اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید، با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تورهای پرواز قشم ایر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با مناسب ترین قیمت، بهترین تور استانبول مانند تور استانبول پرواز ترکیش را با بهترین گشت های شهری رزرو کنید.

 


وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط،نوروز97 خیابان ,بغداد ,استانبول ,لوکس ,گاه ,توانید ,خیابان بغداد ,استانبول پرواز ,برای ,لوکس ترین ,دیدن کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارگاه آموزش خیاطی فلزیاب ایلام 09102191330 FelaminGoha Parvaz Mikonand آریا صنعت خرید اینترنتی ماه ساراول مسیحیت وازادی گلپایگان