تمرینات درس برنامه نویسی پیشرفته دوره کارشناسی پیوسته

۱- برنامه ای بنویسید که فیلدهای نام و نام خانوادگی، کدملی، تاریخ تولد، آدرس و شماره تلفن را از ورودی یک تکست باکس گرفته و وارد یک لیست باکس یک نماید و تکست باکس دومی در برنامه قرار دهید که جهت جستجوی فیلدهای وارد شده در لیست باکس یک را بیابد و آنرا انتخاب نماید دو دکمه با فلشهای -> و <- بین لیست باکس یک و لیست باکس دوم قرار گیرد که با کلیک کردن بر روی فیلد انتخاب شده از یک لیست باکس به لیست باکس دیگر انتقال یابد بطوریکه در لیست باکسی که موجود است حذف و به لیست باکس دیگر اضافه شود.

۲- برنامه ای بنویسید که یک عدد را در یک تکست باکس گرفته و جدول ضرب آن عدد را در یک لیست باکس نمایش دهد.

۳- برنامه ای بنویسید که عدد n را خوانده و مجموع ارقام آنرا نمایش دهد.

۴- برنامه ای بنویسید که یک عدد دهدهی را گرفته و باینری آنرا در یک لیست باکس نمایش دهد.

۵- برنامه ای با دستور Switch بنویسید که در یک تکست باکس ترم درسی شما را مشخص کردید مثلا ترم ۱ چهار درس از ترم یک را در یک لیست باکس نمایش دهد.

۶-     برنامه ای بنویسید که روزی از سال را گرفته و مشخص کند که چه فصل، چه ماه و چه روزی است. ((از دستور Switch

۷-     برنامه ای بنویسید که عددی صحیح را از ورودی خوانده و به صورت وارونه آنرا نمایش دهد.

۸-     مربع هر عدد صحیح مثبت N را می توان به صورت مجموع N عدد فرد متوالی که از 1 شروع می شود به دست آورد. مثلاً                               62=1+3+5+7+9+11

برنامه ای بنویسید که عدد صحیح مثبتی را خوانده و طبق فرمول فوق مربع آن را محاسبه و نمایش دهد.

۹-     برنامه ای بنویسید که با کمک آرایه n عدد را از ورودی گرفته و بزرگترین، کوچکترین عدد وارده همچنین جمع و میانگین آنها و انحراف معیار هر داده ورودی را از مقدار میانگین نمایش دهد. (آرایه ها)

۱۰-برنامه ای بنویسید که شماره n کارمند و حقوق آنها را از ورودی خوانده و شماره کارمندی که دومین حقوق بالا را می گیرد نمایش دهد.(آرایه ها)

۱۱-برنامه ای بنویسید که نام و شماره تلفن 10 نفر را در آرایه ای از رشته ها ذخیره کند. سپس نامی را گرفته و شماره تلفن آن را چاپ کند.(آرایه ها)

۱۲-برنامه شماره 8 مربع هر عدد صحیح را بصورت تابع بنویسید.

۱۳- برنامه ای بنویسید که جمله N ام سری فیبوناچی را در یک تابع محاسبه کرده و نمایش دهد.(تابع)

 

 

 

 


گروه کامپیوتر موسسه آموزش عالی کوشیار باکس ,برنامه ,لیست باکس ,تکست باکس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

???? سایت TCدانلود ایران فیلم سایت مرجع دانلود فیلم و سریال پرواز خارجی چند مسیره foroshzaferan خاص پاشایی-هواداران مرتضی پاشایی فوتبال من وی ورک