یکی از کشورهایی که بسیاری از ایرانی ها تمایل به مهاجرت به این کشور را دارند و خیلی ها برای تحصیل این کشور را انتخاب می کنند زیرا دین رسمی اسلام را دارد، کشور مالزی است. این کشور جزو کشورهایی است که مسلمان نشین است و پایتخت آن کوالالامپور است و جز کشورهای آسیایی می باشد که دانشگاه‌ های معتبری دارد و با وجود کیفیت آموزشی بالا هزینه تحصیل در این کشور پایین است.

 مشاوره تلفنی   مشاوره   مشاوره تحصیلی        مشاوره تحصیلی تحصیل خارج از کشور       مشاوره تحصیل خارج از کشور

 

 

مالزی

 

 از جمله مزایایی که تحصیل در مالزی دارد قیمت پایین زندگی در این کشور است که باعث شده به نسبت هزینه پایین زندگی شهریه ها هم پایین تر باشد و افراد بیشتری توان تحصیل در این کشور را داشته باشند و کسانی که در این کشور تحصیل می کنند می توانند از بیمه درمانی و امکانات دولتی بهره مند شوند. همچنین خوابگاه هایی که به دانشجوها تعلق می گیرد قیمت خیلی مناسبی دارد و بسیاری از افراد می‌توانند از جایگاه مناسب با هزینه پایین برخوردار شوند.

 

 

مطالب مشاوره       تحصیل در مالزی

 

 علاوه بر شرایطی که در مورد مالزی گفته شد می‌توان گفت که مدرکی که از این کشور به دانشجویان داده می‌شود اعتبار بالایی در نزد بیشتر کشورها از جمله ایران دارد. از آنجا که تعداد ایرانی ها در کشور مالزی بسیار زیاد است افرادی که در این کشور زندگی می‌کنند و ادامه تحصیل می‌دهند خیلی از غربت این کشور گلایه ای ندارند.

 

مالزی

 

 کسانی که تمایل دارند برای مقطع کارشناسی در کشور مالزی تحصیل کنند باید سنشان کمتر از 30 سال باشد و معدل دیپلم آنها بالای 14 باشد و مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 را داشته باشند. کسانی که میخواهند برای مقطع کارشناسی ارشد در این کشور ادامه تحصیل دهند باید معدل مقطع کارشناسی آنها از 15 بالاتر باشد و برای دانشگاه های خصوصی معدل 13 تا 15 هم می تواند مورد قبول باشد و فرد باید مدرک زبان تافل یا آیلتس را حتما داشته باشد.

 نحوه گذراندن دوران کارشناسی ارشد در این کشور به صورت مختلف است که افراد با توجه به توانایی و علایق خودشان و دانشگاه و رشته مربوطه می‌توانند یکی از آن سه را انتخاب کنند و ادامه تحصیل دهند که یکی از آنها کلاس درس، یکی کلاس و پژوهش و دیگری فقط پژوهش می باشد.

 

 

 

مالزی

 

 نسبت به بقیه کشورها کشور مالزی جزو آن دسته از کشورهایی است که هزینه تحصیل در آن خیلی کم است و با توجه به اینکه افراد چه رشته ای را انتخاب میکنند هزینه تحصیل آنها می‌تواند در مقطع لیسانس 3000 تا 5000 دلار باشد و همچنین در مقطع فوق لیسانس 2500 تا 3500 دلار در ترم خواهد بود و اگر افراد تمایل داشته باشند که در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهند 14 هزار تا 17 هزار دلار در سال می توانند هزینه کنند و اگر علاقه مند باشید که بدانید قضیه بورسیه تحصیلی به چه صورت است باید بگوییم که بورسیه تحصیلی فقط به دانشجویان مقطع دکترا تعلق میگیرد و برای بقیه مقاطع در صورتی بورسیه تحصیلی اختصاص میدهند که نمرات افراد بسیار بالا باشد و هر چه نمره بیشتر باشد درصد تخفیف شهریه بیشتر خواهد بود.

 

 

 

مالزی

 

 به علت پایین بودن هزینه های زندگی در کشور مالزی کسانی که به این کشور مهاجرت می‌کنند و یا تحصیلات خود را در این کشور ادامه می‌دهند زندگی نسبتاً راحتی دارند و با توجه به اینکه کتاب و پوشاک و حمل و نقل آنها به چه صورت خواهد بود هزینه ها از 500 دلار تا 600 دلار در ماه متغیر است.

 هزینه خوابگاه ها هم اگر دولتی باشد 300 تا 800 و اگر خصوصی باشد 500 تا هزار رینگیت هست که افرادی که تمایل دارند از امکانات خوابگاه استفاده کنند برای هر دانشگاهی که هستند و در هر مقطعی که می‌خواهند تحصیل کنند باید ریز جزئیات را از آن دانشگاه پرس و جو کنند و بعد اقدام به گرفتن خوابگاه و سایر مسائل کنند.

 

 

 

مالزی

 

آی مشاوره کشور ,تحصیل ,مالزی ,هزینه ,مقطع ,افراد ,کشور مالزی ,ادامه تحصیل ,مقطع کارشناسی ,تحصیل دهند ,داشته باشند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت بازرگانی بارمان orkwwwr shop لیموشو نمایندگی تجهیزات حفاظتی نظارتی هایک ویژن و هایلوک طراحی دکوراسیون داخلی ارتی بلاگ دانلود