یکی از بزرگترین اتفاقاتی که در کنکور سراسری در چند سال اخیر افتاده است صحبت ها و تصمیماتی است که در مورد حذف کنکور سراسری اتفاق افتاده است و در نهایت باعث شده که چیزی حدود 85 درصد رشته ها هم اکنون بدون کنکور ارائه شود و افراد بتوانند بدون شرکت در کنکور سراسری در آنها ادامه تحصیل دهند. حالا افرادی که یکی از رشته های بدون کنکور را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند باید بدانند که زمان ثبت نام آن ها و شرایطی که باید داشته باشند و همچنین نحوه ثبت نام آنها متفاوت خواهد بود و دفترچه ای که شامل تمامی اطلاعات لازم است، با عنوان دفترچه بدون کنکور سراسری منتشر میشود که برای آگاهی کامل لازم است که افراد این دفترچه را به صورت کامل مطالعه کنند تا تمام ابهامات ذهن آنها در مورد این کنکور و نحوه پذیرش آن برطرف شود. همچنین در این دفترچه گفته می‌شود که زمان دقیق ثبت نام برای رشته های بدون کنکور چه وقتی خواهد بود و چه مدارک و شرایطی برای آن مورد نیاز است.

 

مشاوره تلفنی    مشاوره تحصیلی     مشاوره تحصیلی دانشگاه بدون کنکور       مشاوره دانشگاه بدون کنکور    مشاوره

 

 

 

بدون کنکور

 

بر اساس اعلامیه ای که سازمان سنجش مشخص کرده است جزئیات دقیق ثبت نام بدون کنکور سراسری برای ورودی مهر 98 در 17 بهمن ماه 97 منتشر می‌شود و کسانی که میخواهند به صورت دقیق از آن اطلاع داشته باشند لازم است که اخبار را دنبال کنند تا به محض اینکه دفترچه صادر شده بتوانند آن را مطالعه کنند و به سوالات خود پاسخ دهند. در ضمن در نظر داشته باشید که افرادی که داوطلب شرکت در رشته محل های بدون کنکور دانشگاه آزاد هستند برای پذیرش مهر 98 همزمان با پذیرش بقیه موسسات و شرایط آنها اعلام می‌شود و باید اطلاعیه ها را دنبال کنند.

 

 

 

مطالب مشاوره

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری 98

بدون کنکور

 

کسانی که می خواهند در یکی از رشته های بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی ادامه تحصیل دهند می توانند دفترچه ای که برای این منظور صادر می‌شود را مطالعه کنند تا بتوانند لیست رشته ها را پیدا کنند و بعد بر اساس علایق خود کد رشته ها را مشخص کنند و از طریق ثبت نام بدون کنکور سراسری بتوانند در این رشته ها ادامه تحصیل دهند. برای این کار لازم است که رشته ها را مشخص کنند و بعد از آن دانشگاه ها و موسسات بر اساس سوابق تحصیلی این افراد یا معدل آنها تصمیم می گیرد که این افراد صلاحیت انتخاب این رشته و ادامه تحصیل در آن را دارند یا خیر و معمولا اول یک لیستی که به عنوان پذیرفته شدگان اولیه و یا پذیرفته شدگان مشروط اعلام می شود و افراد باید مدارک خود را به دانشگاه ها ارائه دهند و بعد از اینکه بررسی‌ها تکمیل شد پذیرفته شدگان نهایی اعلام می شود.

 

بدون کنکور

 

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98

دفترچه راهنمای پذیرش بدون کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی برای ورودی مهرماه 97 قرار است که در 17 بهمن ماه 97 توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شود و در این دفترچه قرار است تمامی اطلاعات شامل زمان ثبت نام و شرایط ثبت نام و همچنین مدارکی که برای ثبت نام مورد نیاز است آورده شود. افراد لازم است که این دفترچه را به دقت مطالعه کنند تا ببینند که لازم است برای گرفتن پذیرش چه چیزهایی را در روز ثبت‌نام همراه داشته باشند و کسانی که میخواهند پذیرش رشته های بدون کنکور را داشته باشند باید از 20 اسفندماه تا آخر مرداد 98 به دانشگاه ها مراجعه کنند و اخبار را پیگیری کنند.

 

 

 

بدون کنکور

 

 
آی مشاوره کنکور ,رشته ,دفترچه ,سراسری ,زمان ,لازم ,بدون کنکور ,کنکور سراسری ,ادامه تحصیل ,مطالعه کنند ,داشته باشند ,بدون کنکور سراسری ,اساس سوابق تحصیلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ریمیکس ناب تهویه نوین ایرانیان هر چی که بخوای ایتال سرویس مووی ایران