ساک  | ساک تبلیغاتی

به دلایل سوابق تاریخی ساک ، امروزه نقش بزرگی در شکل گیری یک گاه یا برند را داراست و با تعدد ساک تبلیغاتی در خیابان ها و مراکز ، روز به روز کار گاه ها و برند ها را سخت تر میکند، زیرا سهم عمده ای در هویت بصری یک گاه را دارد و ساک خوب میتواند سال های سال با مشتری بماند حتی به عنوان یادگاری…

اشراف زاده های اروپایی در شکل گیری رقابت گاه داران و صاحبین برند برای زیباتر بودن ساک   نقش بسزایی داشتند. بدین صورت که با چشم و هم چشمی آنها خصوصا خانم های اشراف زاده، که ساک های خود را به یکدگیر نشان میدادند و مدعی بودند ما از فلان گاه یا فلان برند میکنیم و بدین شکل به یکدیگر پز میدادند. کمی نگذشت که تمامی برندها از این موضوع با خبر شدند و از آن رو دراین صدد شدند که طراحی ساک دستی را گسترده تر و جدی تر دنبال کنند و از ت های مرموز بازاریابی استفاده کنند تا هرچه بیشتر مخاطب را به خود جذب کنند.

تاثیر مثبت تبلیغاتی ساک و یا به عبارتی ساک تبلیغاتی

برندهای جهانی خصوصاً آنهایی که در صنعت مد فعالیت میکنند برای ساک تبلیغاتی ، و ساک خود، پلن های طولانی مدت و غیر قابل باوری دارند. به طور مثال بعضی از برندهای لباس ساک خود را با عطر مخصوصی، عطر آگین میکنند و بدون اینکه مشتری متوجه شود علاقه اش نسبت به این برند خیلی بیشتر میشود.

ساک  | ساک تبلیغاتی

منبع: سایت آمرتات بگ Amertatbag.com

لینک : از چه زمان ساک تبدیل به ساک تبلیغاتی شد؟


ساک دستی | شاپینگ بگ | ساک تبلیغاتی تبلیغاتی ,برند ,گاه , تبدیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

dadgoostar تزیین سالاد الویه کیک میوه کاهو حلوا برنج مرغ پلو فصل مخزن سوخت کافی نت شایان هتل های نزدیک جاذبه های گردشگری تهران پروانه ی سوخته بهترین سایت دانلود فیلم ،سریال و آهنگ