بسته بندی بار چیست؟

قرار دادن اشیا، لوازم منزل، لوازم اداری و هرنوع اثاث و لوازم دیگری در بسته های محکم و و مطمئن جهت حمل و نقل و جابه جایی. بسته بندی بار موجب سهولت در جابه جایی و ایمن و سالم ماندن لوازم خواهد شد.

 ضرورت بسته بندی بار:

از آنجایی که در دنیای امروز سرعت و سهولت کارها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا این کار نیز اخیرا اهیمت ویژه ای پیدا کرده و رفته رفته به یکی از ضروریات و ملزومات جا به جایی و از ارکان جدانشدنی حمل و نقل بار درآمده است.
از مهمترین مزایای بسته بندی بار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1) سهولت انجام عمل حمل و نقل
2) سرعت در حمل و نقل و جابه جایی
3) سالم ماندن و عدم آسیب به لوازم و اثاثیه
4) گم نشدن لوازم و اثاثیه در هنگام حمل و نقل
5) کمک به مرتب ماندن مبدا و مقصد حمل و نقل
6) زود تمام پروسه اثاث کشی
و.

 روش های بسته بندی :

بسته بندی بار با توجه و به نوع بار و فاصله مبدا و مقصد و دیگر پارامترهای مربوط به حمل و نقل انواع مختلفی دارد. اما رایج ترین نوع بسته بندی بار همان بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم اداری است. این نوع از بسته بندی بار معمولا بدین صورت است که اثاثیه را ابتدا در کیسه های حباب دار یا پارچه یا هرنوع ضربه گیر دیگری پیچیده و سپس آنها در کارتن های محکم در اندازه های مناسب قرار میدهند تا برای قرار گیری در وسیله نقلیه و جابه جایی آماده باشند. کارتن های استفاده شده در بسته بندی بار انواع گوناگونی دارد که در ادامه شرح مختصری از آنها را ارائه میدهیم

 انواع کارتن ها:

امروزه بسته بندی بار با کارتن رایج ترین و یکی از استانداردترین انواع بسته بندی است. این کارتن ها دارای ابعاد و اندازه ها و جنس های مختلفی هستند. همچنین کارتن ها دارای ساخت های مختلفی هستند که سه تا از مهمترین آنها عبارتند از:
1) کارتن فریت
2) کارتن اسباب کشی
3) کارتن اداری
کارتن های فریت دارای مقاومت بالایی هستند و دارای 3، 4 یا 5 لایه هستند. کارتن اداری و کارتن اسباب کشی شباهت زیادی داشته و از این نوع کارتن‌ها برای مصارف عمومی مانند بسته‌بندی لوازم و حمل اسباب و اثاثیه استفاده می‌شود. کارتن اسباب کشی به دو صورت می تواند استفاده شود کارتن 3 لایه برای اجناس سبک و کارتن 5 لایه برای اجناس سنگین مثل کتاب و شکستنی و در مورد کارتن اداری از دو مدل کارتن در ابعاد بزرگ استفاده می شود و چون وسایل اکثرا سنگین هستند از کارتن 5 لا استفاده می شود.

بسته بندی بار


راستین بار کارتن ,بسته ,بندی ,لوازم ,استفاده ,اسباب ,بسته بندی ,کارتن اسباب ,جابه جایی ,کارتن اداری ,برای اجناس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد لیموشو سایت جهرمی تعمیرات لوازم خانگی بوش سایت جسارت مرجع مطالب 96 پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان شهر زیرنویس