شرکت فنی مهندسی جیپیران، تامین کننده سامانه های ردیابی و ردیاب خودرو در کشور است. در این راستا شرکت فنی مهندسی جیپیران با تکیه بر تجربه خود، و با شناخت نیاز بازار اقدام به استفاده از سخت افزار با کیفیت همراه با نرم افزار مناسب نموده است. در سیستم های ردیاب نرم افزار پشتیبانی یکی از مهمترین فاکتور های کیفیت ردیاب به حساب می آید.

 

ردیاب آهن ربایی

ردیاب آهن ربایی نوعی ردیاب ماهواره ای خودرو است. ردیاب با داشتن یک سیمکارت، به شبکه موبایل متصل شده و اطلاعات خود را به سرویس دهنده نرم افزار می فرستد. سپس شخص استفاده کننده با مراجعه به پنل کاربری خود در نرم افزار می تواند اطلاعات ردیاب خود را ببیند. ردیاب آهن ربایی دارای یک باتری داخلی قابل شارژ است. این باتری بنا به نوع استفاده حداقل یک ماه و حداکثر یک سال انرژی مورد نیار ردیاب را فراهم می آورد. ردیاب آهن ربایی نیاز به نصب ندارد. بلکه با چسباندن ردیاب به یک قسمت فلزی خودرو عمل نصب انجام می شود. این نوع ردیاب به راحتی قابل جدا شدن و استفاده در خودروی دیگری می باشد.

ردیاب ردیاب GPS ردیاب آهنربایی ردیاب جی پی اس ردیاب خودرو ردیابی ماشین ردیاب ردیاب GPS ردیاب آهن ربایی ردیاب جی پی اس ردیاب خودرو ردیابی ماشین

از ردیاب های آهن روبایی بعنوان ردیاب کامیون و ردیاب اتوبوس هم استفاده می شود. ردیاب آهنربایی به منظور ردیابی محموله های تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. محموله های دارویی و همچنین محموله های غذایی که مدت زمان طی مسیر برای آنها مهم می باشد از این نوع ردیاب استفاده می کنند. همچنین برای ردیابی کانتینر های تجاری نیز کاربرد دارند.

 

ردیاب موتور سیکلت

امروزه موتور سیکلت به وسیله ای پرکاربرد در سطح شهرهای بزرگ کشور تبدیل شده است. به همان میزان که ارزش موتور سیکلت رو به افزایش است، مسله امنیت آن نیز باید مد نظر قرار گیرد.

ردیاب موتور سیکلت گونه از ردیاب های خودرویی است. در واقع ردیاب های خودرویی نیز به راحتی قابل نصب روی موتور سیکلت می باشد. ردیاب موتور سیکلت اندازه کوچکی داشته و به آسانی میتوان بصورت مخفی آن را نصب نمود. با نصب ردیاب موتور سیکلت میتوان از هر مکان و هرزمان به موقعیت و تاریخچه تردد وسیله دسترسی داشت.

GP022new

 

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو وسیله ای رایج برای خودروهای مدرن است. ردیاب خودرو تضمین امنیت خودرو در برابر سرقت است. مهمترین کاربرد ردیاب خودرو ارایه گزارشی شش ماهه از تردد وسیله نقلیه شماست. شما می توانید به صورت لحظه ای موقعیت خودروی خود را روی نقشه ببینید. یا اینکه تاریخچه تردد خودروی خود را مرور کنید.

امروزه کاربرد ردیاب خودرو به امنیت خودرو محدود نمی شود. کسب و کارهایی که با تعداد زیاد وسیله نقلیه سر و کار دارند، برای مدیریت خودروها و رانندگان از ردیاب خودرو استفاده می کنند. کسب و کارهایی مانند مراکز رنت خودرو، مراکز خودرو و شرکت های پخش از ردیاب خودرو استفاده می کنند.

 

ردیاب شخصی

در شهرهای بزرگ و پر جمعیت، کودکان و سالمندان کم توان نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند. ردیاب شخصی جهت محافظت از کودکان خرد سال و همچنین سالمندان کم توان استفاده می شود. ردیاب شخصی وسیله کوچکی است که به راحتی توسط فرد حمل می شود. این ردیاب دارای دکمه درخواست کمک اظطراری بوده و در صورت فشردن آن ردیاب با شماره های از پیش تعیین شده تماس متنی و صوتی برقرار می کند. همچنین امکان مکالمه دوطرفه در ردیاب شخصی وجود دارد. با ورود به پنل کاربری ردیاب میتوان موقعیت شخص و تاریخچه تردد وی را مشاهده نمود.

gp026
پایگاه کارآفرینی ردیاب ,خودرو ,استفاده ,موتور ,سیکلت ,وسیله ,ردیاب خودرو ,موتور سیکلت ,ردیاب موتور ,ردیاب شخصی ,تاریخچه تردد ,ردیاب موتور سیکلت ,ردیاب خودرو استف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش اینترنتی و تحویل کالا درب منزل جراحی زیبایی اخبار ورزشی ℮√☺ṧω℮ℯt ʟ ستاره صدا [ دانلود آهنگ و موزیک جدید با لینک مستقیم ] www.libraryshahed.ir