رئیس کمیته پزشکی فدراسیون می گوید فاز نخست این کلینیک  شامل مرکز توانبخشی، ارتوپدی، تغذیه و دیگر بخش‌ها است که می‌تواند نقش اساسی در سنجش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های اردبیلی داشته باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون در این باره گفت: یازدهمین کلینیک سلامت و پزشکی فدراسیون فوتبال روز گذشته با حضور مسئولین هیات فوتبال استان در اردبیل افتتاح شد . هیئت فوتبال و دانشگاه آزاد اسلامی استان اهتمام ویژه‌ای در راه اندازی این کلینیک داشته‌اند.

وی با اشاره به این که راه‌اندازی کلینیک پزشکی در استان‌ها یک نیاز اساسی است بیان کرد:‌ با توجه به این امر پیگیری‌های لازم توسط هیئت فوتبال استان انجام شد و فاز نخست این کلینیک راه‌اندازی شد و تلاش هیئت فوتبال استان و دانشگاه آزاد اسلامی شایسته تقدیر است.

دکتر سیف برقی در ادامه اظهار داشت: فاز نخست این کلینیک در اردبیل شامل مرکز توانبخشی، ارتوپدی، تغذیه و دیگر بخش‌ها است که می‌تواند نقش اساسی در سنجش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های اردبیلی داشته باشد. خوشبختانه امکانات خوبی در این کلینیک وجود دارد که می‌توان با استفاده از این امکانات نحوه خدمت‌رسانی به ورزشکاران را به طور مطلوب انجام داد.

وی در پایان افزود: امروزه بحث سلامت و پزشکی در فوتبال و فوتسال حائز اهمیت است و با توجه به این که فوتبال اردبیل ظرفیت بسیار اساسی دارد نیاز بود این مرکز در اردبیل راه‌اندازی شود.

در ادامه صمد نوتاش – رئیس هیات فوتبال استان اردبیال درخصوص راه اندازی کلینیک پزشکی و سلامت گفت: فاز نخست کلینیک پزشکی و سلامت در اردبیل راه‌اندازی شده و این مجموعه آماده خدمات‌رسانی به فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های اردبیلی است.

نوتاش افزود: مرکز سلامت پزشکی فدراسیون فوتبال با همکاری فدراسیون فوتبال، هیئت فوتبال استان و دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد و می‌تواند با توجه به تجهیزات و امکانات پیشرفته‌اش خدمات‌رسانی مناسبی به ورزشکاران ارائه دهد.

وی اضافه کرد:  رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از امکانات هیئت فوتبال استان بازدید کرد که این امکانات مورد رضایت مجموعه پزشکی فوتبال قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در آینده این مرکز را به صورت ویژه تجهیز کنیم.  دانشگاه آزاد اردبیل تعامل همه‌جانبه‌ای با هیئت فوتبال استان در حوزه سلامت و پزشکی دارد و تلاش و زحمات رئیس دانشگاه آزاد اردبیل و مدیریت آن شایسته تقدیر است. امروز مسئله پزشکی و سلامت در تمام رشته‌ های ورزشی حائز اهمیت است و می‌تواند دستاوردهای خوبی را به دنبال داشته باشد.


هیات فوتبال قزوین فوتبال ,پزشکی ,کلینیک ,اردبیل ,استان ,فدراسیون ,فوتبال استان ,هیئت فوتبال ,پزشکی فدراسیون ,دانشگاه آزاد ,کلینیک پزشکی ,هیئت فوتبال استان ,کمیته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ژورنال پائیزان دانلود برای شما دانلود جدید ♥قــــَطــره ے زِنــــدِگـــے♥ Mrshedi رضا سرلک برای پدرم