این میز تلویزیون مدرن انگلیسی دارای 140 سانتی متر طول میباشد و برای اکثر تلویزیون ها مناسب است و  باعث زیباتر شدن فضای اتاق نشیمن شما خواهد شد.

روکش وکیوم حالت دار منحنی شکل از دیگر ویژگی های ظاهری این محصول است که از دو قسمت کشویی مگنتی تشکیل شده است.

2 کشو مگنتی جادار به طول 70 سانتی متر و باکس  وسایل سیستم پخش علاوه بر زیبایی بر کاربردی بودن این میز تلویزیون صحه میگذارد.

 

اتاق نشیمن        میز تلویزیون     میز ال سی دی       میز ال سی دی مدرن انگلیسی        میز تلویزیون مدرن انگلیسی

 

 

 

 

راهنمای میز تلویزیون

برای وسایل منزل باید نوع دکوراسیون مد نظر خود را مشخص کنید، اینکه برای منزل خود دکوراسیون مدرن یا سنتی را در نظر گرفته اید قطعا در نوع انتخاب شما تاثیر خواهد گذاشت. بعد از آن باید بدانید که چه جنسی را مد نظر دارید ام دی اف؟ شیشه ای؟ سپس باید به اینچ تلویزیون خود توجه کنید تا میز را با ابعادی مناسب اری کنید که به نسبت تلویزیونتان کوچک یا بزرگ نباشد. 

 

میز تلویزیون مدرن

سبک دکوراسیون مدرن به سمت سادگی و مینیمالیست پیش می رود. میز تلویزیون های این سبک میز های چوبی ساده ای هستند که معمولا مستطیل شکل هستند و هم به صورت دیواری هم ایستاده تولید می شوند. این میز ها طبقه و کشوهای کوچکی نیز برای  گذاشتن وسایل صوتی، تصویری دارند.

 

میز تلویزیون دیواری

برخی از افراد ترجیح می دهند تلویزیون خود را به دیوار متصل کنند از این رو تولید کنندگان نیز براساس خواست مخاطب دست به تولید میز تلویزیون های دیواری زده اند، میز هایی که با فاصله از تلویزیون به صورت معلق به دیوار متصل می شوند و متعلقات تلویزیون را نگه می دارند.

 

میز تلویزیون ام دی اف

در سال های اخیر میز تلویزیون چوبی بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. یکی از علت های این موضوع تنوع در رنگ و طرح میزهای چوبی نسبت به میزهای شیشه ای و فلزی است. در بین میز های چوبی نیز میز ام دی اف از سایر آنها پر طرفدار تر و پر تر است چرا که این میز به نسبت قیمت خود از کیفیت و مقاومت بیشتری برخوردار است.

 

مدل میز تلویزیون جدید

سایت آف دکور جدید ترین و بروز ترین مدل میزهای تلویزیونی را با بهترین و بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می کند.

 

میز تلویزیون ارزان

یکی از موارد بسیار مهم  در لوازم خانگی پول و هزینه ای است که لازم است برای آن وسایل پرداخت کنیم. سایت آف دکور برای راحتی مخاطبان خود در تمام طول سال محصولاتی را با  تخفیفات بسیار خوبی ارائه می کند تا شما همراهان عزیز بتوانید محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت اری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

میز ال سی دی و ال ای دی

 

این رو زها افراد معمولا از تلویزیون های ال سی دی یا ال ای دی استفاده می کنند. از این رو تولید کنندگان نیز به تناسب این تلویزیون ها دست به تولید میز هایی زدند که برای نگهداری این تلویزیون ها و متعلقات آنها مناسب باشد. میز های ال سی دی و ال ای دی معمولا ارتفاع کم و طول زیادی دارند و شما باید با توجه به اینچ تلویزیون خود میزی را اری کنید که از نظر اندازه برای آن مناسب باشد.


دکور تلویزیون ,مدرن ,تولید ,چوبی ,وسایل ,دارند ,تلویزیون مدرن ,تولید کنندگان ,بالاترین کیفیت ,مناسب باشد ,دیوار متصل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارت پرینترهای هایتی هر چی که بخوای مجله خبری تخصصی فناوری و کامپیوتر معلم مهربانی(مهدی فیض ابادی) اتاق تاریک...! سهیل رایانه سایت فول سیتی | دانلود بازی و مقاله