حجت الاسلام شیرمردی

نطنز- معاون بازرسی شورای ت گذاری ائمه جمعه کشور گفت: انقلاب اسلامی به وسیله خون شهدا بیمه شده و در واقع آن‌ها وارثان اصلی انقلاب هستند، خانواده شهدا نیز سرمایه اجتماعی بزرگی هستند که باید قدر وجود آن‌ها را بدانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام یدالله شیرمردی در یادواره سی و سومین سالگرد شهید عباسعلی باباخانی اظهار کرد: دشمنان نظام و اسلام بدانند ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در مقابل توطئه‌ها و زورگویی‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: با برگزاری یادواره‌های شهدا می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم به ویژه نسل جوان ترویج داد؛ در دورانی که دنیا در غفلت و بت‌پرستی مدرن و مدرنیته است در این دوران برگزار کردن محفل شهدا یک جهاد است.

حجت‌الاسلام شیرمردی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به وسیله خون شهدا بیمه شده و در واقع آن‌ها وارثان اصلی انقلاب هستند، خانواده شهدا نیز سرمایه اجتماعی بزرگی هستند که باید قدر وجود آن‌ها را بدانیم.


بادرود رسانه شهدا ,انقلاب ,آن‌ها ,اسلامی ,شیرمردی ,بیمه ,انقلاب اسلامی ,شهدا بیمه ,سرمایه اجتماعی ,اجتماعی بزرگی ,بزرگی هستند ,اجتماعی بزرگی هستند ,سرمایه ا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه دو ارباب تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد اِیس موویز انشا