تلگرام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان در فضای مجازی بوده و کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. بسیاری از افراد برای مقاصد مختلفی مانند آموزش ، اطلاع رسانی ، تبلیغات و . اقدام به ساخت کانال و گروه های مختلف در تلگرام کرده اند و این امری طبیعی است که آنها نیاز داشتند باشند که از چند تلگرام به صورت همزمان و با شماره های مختلف استفاده کنند ،  در سیستم عامل اندروید این کار از طریق پیام رسان های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام ، تلگرام طلایی و . امکان پذیر است اما در سیستم عامل ویندوز شرایط فرق می کند ، حال این دسته از افراد سوالاتی در زمینه چگونگی نصب همزمان دو تلگرام دسکتاپ سوالاتی را مطرح کرده اند که ما در این پست به آنها پاسخ خواهیم داد.

آیا امکان نصب همرمان چند تلگرام دسکتاپ وجود دارد ؟

همان طور که در قسمت مقدمه به آن اشاره شد ، نصب همزمان دو تلگرام دسکتاپ دغدغه خیلی از کاربران این نرم افزار پیام رسان است و بیشتر افراد امروزه از چند اکانت تلگرام تمایل دارند استفاده کنند ، ما در پاسخ به سوال آن دسته از عزیرانی که پرسیده بودند نصب همزمان دو تلگرام دسکتاپ امکان پذیر است یا خیر ؟ باید بگوییم که بله ، همان طور که در سیستم عامل اندروید و آیفون امکان نصب همزمان دو تلگرام دسکتاپ وجود دارد ، در سیستم عامل ویندوز هم این کار امکان پذیر است و ترفندهایی دارد که در ادامه به بیان و توضیح هر کدام از روش های نصب 2 تلگرام بر روی کامپیوتر خواهیم پرداخت.

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر از طریق تغییر مسیر نصب در ویندوز

همانطور که می دانید نرم افزارهایی که روی ویندوز نصب می شوند هر کدام در مسیری install می شوند تا همه فایل های آن برنامه در آن مسیر قرار بگیرد. شما می توانید فایل exe دانلود شده تلگرام را در مسیر های مختلفی نصب کنید ، مثلا یکبار در درایو C و با دیگر با فشردن دکمه Browse و انتخاب مسیر جدید مثلا در درایو D نصب کنید و سپس هر کدام از آنها را با شماره ای جداگانه فعال کنید.

جهت کسی اطلاعات بیشتر در خصوص سایر راه های فعال سازی چند اکانت تلگرام روی دسکتاپ به سابت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/987/آموزش-نصب-همزمان-چند-تلگرام-در-کامپیوتر.html

 


سیمابین تلگرام ,همزمان ,امکان ,عامل ,ویندوز ,مسیر ,سیستم عامل ,تلگرام دسکتاپ ,پیام رسان ,امکان پذیر ,وجود دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

KittyVolkman قراخیل نیوز Zula_Pro فروشگاه آنلاین مشهد آموزش کامپیوتر Londonlfqruj43 page مهدی پروری gramand