دانلود رایگان کتاب زبان بدن pdf نویسنده: آلن پیز

در این مطلب از کتابهای روانشناسی ، کتاب زبان بدن اثر آلن پیز را برای شما آماده کرده ایم.

کتاب «زبان بدن»، هر جزء از زبان حرکات بدن را به طور جداگانه بررسی کرده است، البته ارتباط غیرکلامی، یک فرآیند پیچیده است که شامل انسان‌ها، کلمات، اصوات و حرکات بدن می‌شود.

این کتاب، سعی کرده تا به خواننده دید وسیع‌تری از ارتباطات با سایر انسان‌ها بدهد تا شاید او درک عمیق‌تری از سایرین و همچنین از خود به‌دست آورد.

کتاب «زبان بدن»، در ابتدا به منظور یک راهنما برای بازاریاب‌ها (نده‌ها) مدیران و مدیران اجرایی، تدوین شد و در ده سالی که تحقیقات و گردآوری آن طول کشید، به نحوی گسترش یافت که هر فردی، صرف نظر از حرفه یا موقعیت اجتماعی‌اش، بتواند در جهت ایجاد درک بهتری از پیچیده‌ترین رویداد زندگی، یعنی برخورد رو در رو با دیگران، از آن استفاده کند.

این کتاب، چکیده‌ای از یافته‌های دانشمندان رفتارگرا در مورد ارتباطات غیرکلامی تا آن زمان است.

چارلی چاپلین و بسیاری دیگر از هنرپیشگان فیلم‌های صامت، پیشگامان فنون ارتباط غیرکلامی بوده‌اند. خوبی و بدی هر هنرپیشه‌ای مستقیماً به این نکته بستگی داشت که تا چه حد قادر باشد برای برقرارکردن ارتباط موثر از ایما و اشاره و دیگر حرکات و علائم جسمی سود جوید.


گروه چت بچه های مشهد,لینک گروه های تلگرام مشهدی کتاب ,زبان ,ارتباط ,کرده ,حرکات ,کتاب زبان ,«زبان بدن»، ,کتاب «زبان ,دانلود رایگان ,رایگان کتاب ,کتاب «زبان بدن»، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی دسپرادو پــــــــ❥ــنج وارونــــــــــه واجا millergxuxyzo04 Teren آزمون آنلاین yastech مطبوعات از درون تازه ترین اخبار اختصاصی طراحی سایت و سئو ارزانی