786 تاثیرات مفید مهره مار

1. بار مغناطیسی یاد شده اعصاب را به طرزی ریلکس و آرام می نماید و استرس های آگاهانه و استرس های ناخودآگاه را می زداید که دارنده تاکنون آن را تجربه نکرده است. این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس و آثار دیگرش بر فرد به افراد مرتبط با ایشان هم سرایت می کند و در این حالت است که افراد هر چه مغرض تر و هر چه عصبانی تر باشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام می شوند و چون این حالت را مدام در حضور شما احساس می کنند شیفته شما می شوند و مدام دوست دارند در حضور شما باشند و از آرامش نایاب شما بهره مند گردند.

2. به دلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماریها مصون خواهید بود تاثیر بسیار بالای آن در تسکین دردها هم برای استفاده کننده و هم مخاطبانی که در کنار شما هستند و نیز اثر قاطع آن بر از بین بردن جوش های صورت و زیباتر کردن چهره به اثبات رسیده است.

3. خاصیت مغناطیسی آن در از بین بردن آثار سوء گوشی های تلفن همراه (موبایل) و دکل های مخابراتی و تلوزیونی و نیز کابل های فشارقوی و لوازم خانگی و تمامی مواردی از این دست دیگر از خصوصیت های منحصر به فرد مهره مار است.

تجار و ت مداران و چهره های کاریزماتیک در سطوح بالا در کشورهای خاورمیانه خصوصا شیوخ و بزرگان عرب مهره مار را به عنوان رازی سر به مهر با خود دارند اما فناوری اطلاعات و اینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا هیچ کالایی سری و مختص افراد خاص باقی نماند. در برخی مناطق همچون آذربایجان افرادی محلی وجود دارند که نسل اندر نسل به تهیه مهره مار می پردازند.

 

تعداد محدودی مهره مار اصلی موجود میباشد در دو نوع  از نظر اندازه بزرگ از شاه کبری هندی و نیز متوسط از شاه کبری معمولی . کاربران عزیز که میخواهند سفارش دهند میتواند به آدرس ایمیل استاد مکاتبه نموده و درخواست دهند تا بتوسط پست برای آنها ارسال گردد. در تاثیر گذاری بین این دو نوع تفاوتی وجود ندارد و تنها از نظر قیمت متفاوت میباشند

آدرس ایمیل استاد:oloomgarebah@yahoo.com

دعا مهره ,دارند ,افراد ,آرامش ,مغناطیسی ,ایمیل استاد ,آدرس ایمیل ,آدرس ایمیل استاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

delta hoghoghi وبلاگ تخصصی فروشگاه اینترنتی خاص باکس پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان matnetaraneh.rozblog.com ولایت تخفیف ویژه خرید اینترنتی ازل ابدی mobveb صیدون