ایران کانتین: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان از نصب ۵۰ کانکس به همت سپاه و قرارگاه امام رضایی‌ها بین زلزله‌زدگان کوهبنان خبر داد.

حجت‌الله پاداش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان دیروز دوشنبه، ۹ بهمن در حاشیه بازدید از روند کمک‌رسانی در منطقه زلزله‌زده کوهبنان از نصب ۵۰ کانکس از سوی سپاه پاسداران و قرارگاه امام رضایی‌ها در مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهبنان خبر داد و گفت: در ساعات اولیه زلزله ۳۰ آذر ماه کوهبنان حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله را در منطقه داشتیم و به فوریت با فرماندهان کوهبنان زرند و راور تشکیل جلسه دادیم.

وی افزود: نیازمندی‌های اولیه در زمینه اسکان اضطراری مردم با هماهنگی و همکاری هلال‌احمر استان کرمان، خیران و نهادهای مردمی انجام شد و در همین راستا اسکان اضطراری مردم را در برنامه داشتیم که با همکاری دستگاه‌ها انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: اکنون نیز بخش زیادی از آن اسکان موقتی که قولش را به مردم داده بودیم، ۳۰ کانکس با همکاری‌ که فرماندهان سپاه‌های استانی و ۲۰کانکس به همت خیران کرمان و دیگر استان‌ها در اختیار مردم قرار گرفته است.

پاداش با بیان اینکه سپاه به همین شکل تا پایان در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: با مجموعه مردمی قرارگاه امام رضایی‌ها و آستان قدس رضوی برنامه‌های عدیده‌ای در این منطقه اعم از فرهنگی، ایجاد کمپین‌های کمک‌رسانی و راه‌اندازی آشپزخانه‌ای که ۱۰ هزار غذای گرم را بین مردم توزیع کرده‌اند و ۲۰ هزار غذای گرم نیز با همکاری قرارگاه امام رضایی‌ها طبخ و توزیع شده است.

وی از اعزام گروه‌های جهادی متعددی از دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان و همچنین دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان در روزهای آینده خبر داد و تأکید کرد: با همکاری قرارگاه امام رضایی‌ها و گروه‌های جهادی جنوب استان در هفته‌های آینده شاهد واگذاری ۳۰ کانکس دیگر به مردم ولایتمدار شهرستان کوهبنان خواهیم بود.

منبع: ایران کانتین


فارس کانکس سپاه ,کوهبنان ,مردم ,کرمان ,رضایی‌ها ,قرارگاه ,قرارگاه امام ,امام رضایی‌ها ,سپاه ثارالله ,سازندگی سپاه ,مسئول بسیج ,سپاه ثارالله کرمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت شخصی دانیال غانمی مشاوره در رشته ادبیات و علوم انسانی تردمیل خانگی ققنوس معرفی کالا damduma گلفا فروشگاه فاز مجله شیرینی تا معرفی کالا فروشگاهی