طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت ها آغاز شد. شرکت‌های بیمه مکلف شده اند از 19 خرداد تا 19 شهریور سال 97 برای اعطای بخشودگی  100 درصدی جرایم (موضوع بند (ب) ماده 24 قانون بيمه اجباری شخص ثالث) موتورسیکلت و ماشين‌آلات کشاورزی فاقد بيمه‌نامه اقدام نمایند.

طرح ملی بخشودگی جرایم دیر کرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها فرصت مناسبی را برای موتورسواران فراهم آورد تا بتوانند با پرداخت حق بیمه مناسب و فاقد جریمه دیرکرد، از حمایت‌های بیمه ای برخوردار شوند.

بیمه مرکزی با تعامل پلیس راهور ناجا تسهیلاتی را در اختیار موتورسیکلت سواران بدون گواهینامه قرار می‌دهد.

در حال حاضر حدود 10 میلیون موتورسیکلت در کشور در کشور تردد دارند که فقط 5 درصد آنها بیمه‌نامه دارند و 95 درصد آنها بدون بیمه‌نامه شخص ثالث موتورسیکلت تردد می‌کنند.

برای استعلام قیمت، مقایسه و صدور بیمه موتورسیکلت اینجا کلیک کنید.

 

برای سوالات بیشتر و مشاوره تماس بگیرید 54864-021

حق‌بیمه بیمه‌نامه شخص ثالث ‌موتورسیکلت

حق‌بیمه بیمه‌نامه شخص ثالث ‌موتورسیکلت با در نظر گرفتن جریمه دیرکرد مبلغی در حدود 395 هزار تومان می‌باشد؛

در این طرح 100 درصد جرایم مشمول بخشودگی شده و با حق بیمه حدود 365 هزار تومان می‌توان بیمه شخص ثالث ‌موتورسیکلت را اری نمود.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی گفت: موتورسیکلت از خطرناک‌ترین روش‌های حمل و نقل در دنیا و کشور است و ریسک استفاده از موتورسیکلت 20 برابر خودرو است و به دلیل آمار زیاد تصادفات آنها یکی از دغدغه‌ها بود که‌ می‌توان امیدوار بود با اجرای این طرح بتوانیم این آمار را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی با توجه به اهمیت بیمه شخص ثالث به ویژه برای راکبان ‌موتورسیکلت گفت: امیدوارم هموطنان عزیز از این فرصت ایجاد شده بهره کافی را ببرند و با این بیمه‌نامه، از تبعات حوادث رانندگی که خود و خانواده آنها و زیان‌دیدگان را تحت تاثیر قرار‌ می‌دهد، بکاهند.

جباری افزود: در صدد هستیم حق بیمه این نوع بیمه‌نامه را نیز کاهش دهیم اما در حال حاضر موتورسواران با روزانه ۵۰۰ الی۷۰۰ تومان‌ می‌توانند بیمه شخص ثالث را اری کنند.

بیمه شخص ثالث موتورسیکلت

بیمه شخص ثالث موتورسیکلت

چرا بیمه شخص ثالث موتورسیکلت بخریم؟

  • به موتورسیکلت‌ها و وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خدماتی ارائه نخواهد شد و ارائه خدمات به این موتورسیکلت‌ها جرم محسوب‌ می‌شود.
  • در سراسر کشور موتورسیکلت‌هایی که فاقد بیمه‌نامه باشد توقیف خواهند شد و نقل و انتقال آنها نیز ممکن نخواهد بود.
  • بیمه شخص ثالث برای همه خصوصا ‌موتورسیکلت‌ها اجباری است.
  • موتور سوار‌ها که از امنیت کمتری نسبت به رانندگان خودرو هنگام تصادفات برخوردار هستند‌ باید از طرح اجباری شدن بیمه شخص ثالث استقبال بیشتری نمایند.
  • موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث چنانچه متوقف شوند، ترخیص نخواهد شد.
  • نداشتن بیمه‌نامه برای ‌موتورسیکلت مانند نداشتن گواهینامه برای ‌موتورسیکلت سوار است و چنانچه تصادف کند اعمال قانون‌ می‌شود و ‌موتورسیکلت تا تعیین تکلیف بیمه ترخیص نخواهد شد.
حتما بخوانید:  دیه سال 97 | دیه پرداختی سال 97 در بیمه شخص ثالث مطمئن‌ترین بیمه موتورسیکلت + مشاوره تخصصی.

 

برای سوالات بیشتر و مشاوره تماس بگیرید 54864-021

بخشودگی جرایم موتورسیکلت ؛ راهکاری برای استقبال مردم از بیمه شخص ثالث موتورسیکلت

بخش عمده ای از عدم استقبال مالکان موتورسیکلت از  بیمه‌نامه شخص ثالث به دلیل آن بوده که مجموع مبلغ حق بیمه و جرایم موتورسیکلت و دیرکرد آن اغلب از ارزش خود موتورسیکلت فراتر بوده است، اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه انگیزه مناسبی را فراهم آورده است تا مالکان این وسیله حادثه ساز و پرخطر در مهلت مقرر یک ماهه اسفند امسال پوشش بیمه ای مناسب را برای ایجاد اطمینان و آرامش برای خود و جامعه فراهم آورند.


مجله بیمه بیمه ,موتورسیکلت ,ثالث ,بیمه‌نامه ,جرایم ,‌موتورسیکلت ,ثالث موتورسیکلت ,بخشودگی جرایم ,فاقد بیمه‌نامه ,ثالث ‌موتورسیکلت ,کاهش دهیم ,صندوق ت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجام مشاوره مالیاتی وبسایت طرفداران مریم قاسمی مجله اینترنتی بهترین ها | زناشويي,دنیای مد,آرایشی,زیبایی,دانلود,آموزشي,پزشكي,روانشناسي,فرهنگي,ورزشي,پورتال خبری,سبک زندگی,روانشناسي mahakchair مطالب آموزش مربوط به سردخانه و تجهیز آلات سرمایشی خرید و فروش فلزیاب 09362131009 آموزشگاه دخترانه فرزانگان جوانمردی تخفیف ویژه رایحه سرای کورش کبیر