عنوان:مفاهیم و مبنای تحلیل الگوریتم ها

نویسنده : 
نوع فایل : PDF
رشته : 
زبان : فارسی
حجم : 2MB
تعداد صفحات: 

 

معتبرسازی یا اثبات درستی الگوریتمها: بعد از طراحی باید اثبات شود که الگوریتم مزبور درست است. الگوریتمی درست است که به ازای هر ورودی مناسب خروجی صحیحی بدهد. اثبات درستی الگوریتم ها به اثبات قضایا در ریاضی می ماند و مرحله بسیار مهمی در زمینه مطالعه الگوریتم ها است، اما در این درس با این قسمت زیاد سروکار نخواهیم داشت.

تحلیل الگوریتم ها تحلیل مقدم، ارزیابی کارآیی الگوریتمها یک الگوریتم در زمان اجرا از cpuی کامپیوتر برای اجرای دستورالعمل ها و از حافظه برای ذخیره سازی برنامه و داده ها استفاده می کند. منظور از تحلیل یک الگوریتم فرآیندی است که مشخص می کند یک الگوریتم در زمان اجراء چه مدت زمان از cpu برای اجرای دستورالعمل ها پیچیدگی زمانی و چه مقدار از حافظه چه اصلی و چه جانبی برای ذخیره سازی برنامه و دادهها پیچیدگی فضایی نیاز دارد.

 

پیاده سازی الگوریتمها: پیاده سازی یک الگوریتم نوشتن آن به زبان برنامه نویسی خاص است که معمولا بعد از تحلیل مقدم آن صورت می گیرد و نام برنامه به آن اطلاق می شود.


برش رد الگوریتم ,تحلیل ,برنامه ,اثبات ,سازی ,الگوریتمها ,تحلیل الگوریتم ,ذخیره سازی ,سازی برنامه ,پیاده سازی ,برای ذخیره ,برای اجرای دستورالعمل ,مبنای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود خونه مهندسی ساختمان | مهندسی عمران | نقشه کشی مبین گراف | مرجع قالب و کد ابزار وبلاگ و سایت املاک خانی Hack and Tricks ارزان سرا دانلود رایگان فیلم و سریال / HaniDL