3 روش ورود به رشته هاي پزشكي بدون كنكور

3 روش ورود به رشته هاي پزشكي بدون كنكور در ايران وجود دارد كه در اين مقاله مي خواهيم كوتاه به آنها بپردازيم:

  1. روش اول ثبت نام در كنكور سراسري 1398 و انتخاب رشته در رشته هاي پزشكي كه شامل 11 رشته خواهد شد.
  2. روش دوم تحصيل در دانشگاه هايي با هزينه پايين و تحصيل خارج از كشور در رشته هاي پزشكي بدون كنكور به عنوان مثال: روسيه-چين_آلمان_مجارستان)
  3. تحصيل در رشته هاي پزشكي بدون آزمون در دانشگاه هاي فني حرفه اي و علمي كاربردي در مقطع كارداني كه در ادامه مقاله به صورت كامل رشته ها و شرايط ورود به هر كدام را توضح داده ايم.

پزشكي بدون كنكور هنوز وارد ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد نشده است و فعلا تا اين ترم ثبت نام در رشته هاي آزمايشگاهي را در دانشگاه آزاد بدون كنكور داشته ايم

خريد صندلي رشته هاي پزشكي بدون كنكور واقعيت دارد يا نه!!!

چند سالي است تب داغ ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد و پرديس خودگردان در بين داوطلبان متقاضي پزشكي بدون كنكور در ايران، داروسازي بدون كنكور، دندانپزشكي بدون كنكور در پرديس تهران و حتي پيراپزشكي بدون كنكور، با عنوان خريد صندلي در اين دانشگاه ها بالاست.

در اين مقاله قصد داريم به واقعيت خريد صندلي پزشكي بدون آزمون در ايران پايان دهيم و راههاي ورود به رشته هاي پزشكي را توضيح دهيم، روش ورود به رشته هاي پزشكي از طريق ثبت نام كنكور 98 و كسب رتبه هاي لازم براي قبولي در كنكور هر سال مي باشد كه داوطلب بايد با برنامه ريزي درست و پايه اي و همچنين اطلاع از ميانگين درصدها و رتبه آخرين نفر قبولي بتواند در رشته هاي پزشكي پرديس خود گردان رتبه لازم را كسب نمايد.

روش بعدي تحصيل در رشته هاي پزشكي بدون كنكور تحصيل در خارج از كشور و ادامه تحصيل در آن كشور و يا بعد از گذراندن 32 واحد ( در دانشگاه مورد تاييد وزارت بهداشت) انتقالي به دانشگاه هاي پرديس بين الملل در ايران كه بر اساس اطلاعيه هاي وزارت بهداشت تا آخر امسال داوطلبان مي تواند در صورت داشتن شرايط لازم انتقالي دريافت نمايند.

 

براي اطلاع از شرايط انتقالي و نحوه ثبت نام در رشته هاي بدون كنكور در خارج از كشور و روشهاي انتقالي بعد از گذراندن واحدهاي مشخص شده هر سال و تحصيل در رشته هاي پزشكي بدون كنكور در ايران در دانشگاه هاي پرديس مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس حاصل نماييد و يا براي اطلاع از ليست دانشگاه هاي مورد پذيرش و پزشكي بدون كنكور روسيه كليك نماييد.


مشاوره تحصیلی رشته ,كنكور ,پزشكي ,دانشگاه ,تحصيل ,پرديس ,بدون كنكور ,پزشكي بدون ,خريد صندلي ,دانشگاه آزاد ,براي اطلاع ,بدون كنكور دانشگاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ترفــ☠ـندهای چــ☠ــت روم کانون هواداران سمپدوریا در ایران هدیه سرا دبیرستان امام علی (ع) اراک ايران همراه - پایگاه ادیت (*gta sanandreas*) بهترین گنج یاب 09102191330 رشته مکانیک baniweb