[caption id="attachment_2551" align="alignnone" width="1024"]رستوران سرعین رستوران سرعین  تور سرعین  بهترین رستوران سرعین[/caption]

بهترین رستوران های سرعین کجاست؟؟

از هر گردشگری سوال کنید محال است از طعم لذیذ کباب سرعین با گوشت بره برایتان نگوید. اگر یکبار از این کباب بچشید طعم آن برای همیشه زیر زبانتان می ماند و شما را دوباره به سمت سرعین میکشاند.

در ادامه به معرفی بهترین رستوران های شهر سرعین میپردازیم که در سفر به سرعین می توانید از آنها بهره مند شوید:

رستوران عدل یا رستوران مینایی

این رستوران در مرکز شهر سرعین میدان ساری شو قرار گرفته است.حاج قاسم و حاج علی دو برادر هستند که مدیریت این رستوران را به عهده دارند.قربان آشپز این رستوران است که در درست کردن کباب با فیله و مغز ران گوساله مهارت زیادی دارد.

رستوران فرزاد

این رستوران نیز همانند رستوران عدل در مرکز شهر و میدان ساری شو قرار دارد.که کباب برگ آن همراه طعم خوب و خنک دوغ محلی زبانزد است.

 

چنانچه همسفر آژانس مهراندیشان در تور سرعین اردبیل و آستارا هستید معمولا وعده های غذایی که که به عهده تور است در رستوران فرزاد سرعین سرو می شود.هدف ما این است که تور سرعین که اغلب خانوادگی است با بهترین کیفیت خدمات برگزار شود که رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

ابن دو رستوران از بهترین رستوران های شهر سرعین است. با این حال پیشنهاد میکنیم در سفر به سرعین حتما یک وعده غذایی را به دیزی های خوش طعم در سایر رستوران ها اختصاص دهید.

 

برای آشنایی با  [maxbutton id="2" ]   اینجا کلیک کنید.

چنانچه تمایل به رزرو تور سرعین ، اطلاع از قیمت تور سرعین و سایر شرایط سفر با آژانس مهراندیشان را دارید کلیک کنید.

[maxbutton id="3" ]


تور داخلی رستوران ,سرعین ,کباب ,بهترین رستوران ,کلیک کنید ,آژانس مهراندیشان ,میدان ساری ,معرفی بهترین ,معرفی بهترین رستوران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جوک فایل Animation and Film سجاد میرابوالقاسمی لینکدونی بانگ بیداری طراحی سایت مشاوره اجرای ایمنی آتش نشانی گرمایش برودت پارس عرفان ناب اسلامی رادیو کودکانه اسانس ها