ماسال گیلان

ماسال در استان گیلان واقع شده است و پدیده اقیانوس ابر دلیل این است که ماسال را از عجایب طبیعت ایران می دانند. در ماسال شما بر فراز کوهستان های مه آلود بر فراز ابرها به تماشای جنگل های انبوه مینشینید و از اینهمه زیبایی شگفت زده خواهید شد. به دلیل مرتفع بودن ماسال حتی در فصل تابستان هم لباس گرم همراه خود داشته باشید. ییلاق اولسبلنگاه و بیلگادول مناطق مشهور ماسال هستند.

masal

گورستان خالد نبی در ترکمن صحرا

دشت های ترکمن صحرا در شمال شرق ایران قرار دارند و با ترکمنستان و دریای خزر هم مرز است. درست است که بعضی مناطق ترکمن صحرا مسیر دسترسی آسانی ندارد و با خودرو نمیتوانید به آنجا سفر کنید اما یکی از زیباترین جاذبه های طبیعت را در این صحرای زیبا خواهید دید. در ترکمن صحرا قبرستان خالد نبی قرار دارد و برج گنبد قابوس با قدمت قرن یازدهم در جوار این قبرستان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از آخرین تورهای مسافرتی و همچنین تهیه بلیط هواپیما و بلیط لحظه آخری به سایت www.Hihliday.ir مراجعه نمایید.

gheshm

جزیره قشم

جزیره قشم در خلیج فارس و در ناحیه جنوب بندر عباس قرار گرفته است. جزیره قشم بزرگترین جزیره در خلیج فارس است و دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی است که تورهای مسافرتی را به سمت خود می کشاند. دره ستارگان ، تنگه چاهکوه ، غار نمکی نمکدان و جزایر ناز را میتوان به عنوان زیباترین جاذبه های گردشگری قشم نام برد.

چشمه باداب سورت

چشمه های باداب سورت

باداب سورت در استان مازندران دارای اشکال صخره ای بسیار عجیب و دیدنی است. در واقع باداب سورت چشمه هایی پلکانی دارد که به رنگ های زرد، نارنجی، قرمز و طلایی هستند. از ویژگی های آب این چشمه این است که قابل نوشیدن است و خاصیت درمانی دارد. متاسفانه باداب سورت به دلیل عدم محافظت کافی در حال نابودی است. باداب سورت یک شگفتی زمین شناسی است که فقط چند نمونه محدود مثل آن در دنیا موجود است.

دشت لوت

دشت لوت با مساحت 50 هزار کیلومتر مربع ، یکی از بزرگترین بیابان های ایران است. بالاترین دمای دنیا دمای 70.7 درجه در دشت لوت به ثبت رسیده است. آسمان زیبای این دشت داغ در شب بسیار دیدنی است و به جرات میتوان گفت زیباترین آسمانی که در ایران میتوانید ببینید در شبهای لوت است. دشت لوت را به سطح کره مریخ تشبیه کرده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از آخرین تورهای مسافرتی و همچنین تهیه بلیط هواپیما و بلیط لحظه آخری به سایت www.Hihliday.ir مراجعه نمایید.

قله دماوند

قله دماوند بلندترین قله خاورمیانه است. این قله مقصد بسیاری از کوهنوردان بوده است و فتح آن برایشان افتخاری بزرگ محسوب میشود. قله دماوند همیشه با برف پوشیده شده است و مانند نگینی در رشته کوه های البرز میدرخشد. در روزهایی که هوای تهران پاک است قله ی دماوند قابل رویت استو جلوه ی خاصی به پایتخت میبخشد. در ادبیات قله دماوند نماد غرور ملی ایران است.


HiHoliday ماسال ,باداب ,سورت ,دماوند ,بلیط ,جزیره ,باداب سورت ,ترکمن صحرا ,لحظه آخری به ,بلیط لحظه ,آخری به سایت ,hihliday ir مراجعه نمایید ,تورهای مسافرتی و ه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی استیل البرز | سینک استیل البرز | هود استیل البرز | گاز استیل البرز وکیل مهاجرتی قبرس شهر فونت سیمیا payam تو بهترین خرید رو از ما داشته باش جمعه