تور آنتالیا

هتل های آنتالیا :

 

مفتخریم برای چهارمین سال پیاپی در نوروز 98 گارانتی هتل های ویاژ بلک و مکس رویال و میراکل  را در اختیار داریم. ما به تنوع سلایق مسافران خود احترام می گذاریم و انواع مختلف هتل های 5 ستارۀ با کیفیت را در پکیج خود قرار داده ایم که بسته به سلیقه و بودجۀ خود می توانید از آن لذت ببرید.

 

تور آنتالیا با 90 پرواز :

 

در نوروز 98 ،90پرواز با پکیج کاملی از تور آنتالیا میزبان شما مسافران عزیز در آژانس خود می باشد. شما مسافران علاقه مند به تورهای آنتالیا می توانید تور آنتالیا را برای اینکه سفر ی دلنشین را برای خود و خانواده خود در روزهای نوروزی رقم بزنید انتخاب کنید.تور آنتالیا بار دیگر با پرواز اطلس گلوبال که دارای بهترین ساعت پروازی می باشد در سایت 90پرواز ارائه می گردد.

 

خدمات تور آنتالیا  :

 

خدمات تور آنتالیا نوروز 98 شامل پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی ، تور لیدر فارسی زبان ،بیمه مسافرتی و هتل های متنوع با وعده های غذایی که طبق کانسبت هتل است پذیرای شما مسافران عزیر می باشد.

 

تور آنتالیا نوروز 98:

 

قیمت تور آنتالیا به صورت پکیجی کامل برای مسافران 90 پرواز با در نظر گرفتن همه ی خدمات و پرواز برای تور آنتالیا در سایت  90 پروازارائه شده است.90 پرواز قصد دارد که برای نوروز 98 در همه ی مسیرهای ترکیه فعالیت داشته باشد به خصوص در مسیر آنتالیا، که همه ساله تور آنتالیا  مورد توجه بسیاری از مسافران اهل سفر و گردشگران بوده است.

 
www.90parvaz.com آنتالیا ,مسافران ,نوروز ,خدمات ,آنتالیا نوروز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی اینجا همه چی هست سامانه ترجمه آنلاین فارسیز بیتوته معرفی کالا کتابخانه تخصصی فولکلاس نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در رشت مدرسه گم گشته در شهر