نحوه ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98

ثبت نام کنکور سراسری برای کلیه داوطلبانی که مایل به شرکت در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری هستند ، به صورت هم‌زمان برای کلیه گروه‌های آزمایشی در بهمن ماه آغاز می‌گردد. آن دسته از داوطلبانی که مایل به انتخاب هر یک از این رشته ها می‌باشند، لازم است پس از دریافت کارنامه کنکور سراسری و با استفاده از رتبه مورد نظر ، اقدام به انتخاب رشته موردعلاقه خود نمایند.

اما آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 می‌باشند ، می‌توانند در بهمن ماه به صورت الکترونیکی با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش و آموزش کشور ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان عزیز هم‌زمان با ثبت نام می‌توانند در لیست رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی خود پس از ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه سراسری اقدام به انتخاب رشته نمایند.

داوطلبان عزیز لازم است قبل از انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ، اقدام به کارت ثبت نام آزمون به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب اقدام به کارت اعتباری ثبت نام نمایند. پس از این کارت، شماره سریال 12 رقمی در اختیارتان قرار داده خواهد شد که به منزله مجوز ورود به ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 خواهد بود.

ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 به صورت همزمان در کلیه گروه های آزمایشی به صورت همزمان صورت خواهد پذیرفت

شرایط ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه سراسری

شرایط ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه های سراسری

شرایط ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه های سراسری

ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه سراسری به صورت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می باشند. که در ادامه ما به ذکر شرایط اختصاصی خواهیم پرداخت. آگهی از تاثیر معدل بر کنکور سراسری ، از جمله مواردی است که داوطلبان در تمامی رشته ها لازم است نسبت به کسب اطلاعات لازم بپردازند.

دارا بودن دیپلم دوره چهارساله نظام قدیم آموزش متوسط  و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد. همچنین دارندگان مدرک فوق دیپلم (کاردانی) ، امکان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 را خواهند داشت.

آن دسته از متقاضیانی که در آموزشگاه های فنی و حرفه ای دیپلم خود را دریافت نموده اند در صورت دارا بودن مدرک کاردانی یا فوق دیپلم را اخذ نموده باشند، حق شرایط ثبت نام بر اساس معدل در دانشگاه‌های سراسری را خواهند داشت.

آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل رشته های کاردانی گروه های آموزشی غیر پزشکی که تا پایان شهریور 97 فارغ التحصیل شده باشند ، در صورتی می توانند در ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 شرکت نمایند که تعهدات و خدمات قانونی را انجام داده باشند.

دانشجویان انصرافی در دانشگاه های مختلف و رشته های متفاوت در صورتی تصفیه کامل در تمامی موارد در دانشگاه ، امکان ثبت نام را خواهند داشت.

ثبت نام بر اساس معدل در دانشگاه سراسری 98

شرایط ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه های سراسری

شرایط ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه های سراسری

تفاوتی که بین ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه سراسری با سایر دانشگاه ها و رشته های دیگر وجود دارد در این است که شما می توانید همزمان با ثبت نام، اقدام به انتخاب رشته های مورد علاقه خود نمایید. اما آنچه در کنکور سراسری مرسوم می باشد، تنها از طریق کارنامه و رتبه  داوطلب در هر یک از زیر گروه های مورد نظر، امکان انتخاب رشته وجود خواهد داشت.

یکی دیگر از تفاوت هایی که بین ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 وجود دارد، به نحوه گزینش داوطلب برای قبولی در رشته های انتخابی مربوط می شود. برای مثال پذیرش در ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه سراسری می باشد و متقاضیان در صورت دارا بودن معدل لازم می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. اما در کنکور سراسری معدل و رتبه داوطلب به صورت توامان با هم در قبولی داوطلب موثر می باشد.

از دیگر تفاوت هایی که بین ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 و ثبت نام کنکور سراسری می توان امکان ثبت نام در دو نیمه از سال اشاره نمود. همچنین انتخاب رشته در هر یک از این انواع را می توان در دو ترم مهر و ترم بهمن دانست که امکان ثبت نام و پذیرش داوطلبان را در هر دو ترم فراهم می نماید. با استفاده از انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش می توانید به انتخاب رشته به صورت مجازی بپردازید.

ثبت نام در 85% ظرفیت سراسری بدون کنکور شد

ثبت نام در 85% ظرفیت سراسری بدون کنکور شد . مطابق با آخرین اخبار و اطلاعیه های سازمان سنجش و آموزش کشور، داوطلبان بدون نگرانی برای پذیرش در رشته های مورد علاقه خود و همچنین شرایط پر تنش کنکور می توانند به دانشگاه راه یابند. پذیرش در تمامی این رشته ها به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود.

جهت ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 می توانید با مشاورین و متخصصین سبز مشاور تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین با استفاده از سامانه ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه سراسری امکان ثبت نام را برای کلیه داوطلبان عزیز فراهم خواهند نمود. کافی است با شماره های مندرج در جدول تماس حاصل نمایید تا علاوه بر ثبت نام ، از خدمات مشاوره انتخاب رشته نیز بهره مند گردند.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور شامل چه دانشگاه هایی می شود؟

رشته های دانشگاه های مختلف همچون دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی در یک دفترچه که در زمان مقرر ثبت نام در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد گردید.

آیا بین اعتبار مدارک رشته های بدون کنکور و با کنکور در دانشگاه های مختلف تفاوتی وجود دارد؟

با توجه به اینکه دانشگاه های مختلف با نظارت علوم و تحقیقات تاسیس شده اند، مدارک آنها مورد تائید وزارت علوم بوده و تفاوتی بین رشته های با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه وجود نخواهد داشت.

آیا می توان همزمان با ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز ثبت نام نمود؟

تفاوت شرایط ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه سراسری در دانشگاه های علمی کاربردی و سراسری چیست؟

آیا ظرفیت پذیرش در رشته های مختلف دانشگاهی در سال 98 تغییر یافته است؟

تفاوت مدرک فارغ التحصیلان ثبت نام بهمن و ثبت نام مهر در چیست؟

آماده شدن برای مطالعه: یک محل مطالعه خوب

 شما برای تحصیل آمادگی لازم را دارید. شما باید قادر به پاسخ دادن به YES به تمام سوالات زیر باشید:

آماده شدن برای مطالعه: یک محل مطالعه خوب، کتاب

آیا محل تحصیل من هر وقت که به آن نیاز دارم، در دسترسم هست؟

محل تحصیل شما کمی خوب است اگر شما نمی توانید آن را زمانی که شما به آن نیاز دارید استفاده کنید. اگر از محل تحصیلی استفاده می کنید که برای هر دلیلی با دیگران به اشتراک بگذارید، یک برنامه زمانی بسازید تا بدانید زمانی که می توانید از آن استفاده کنید.

آیا محل تحصیل من بدون وقفه است؟

مهم است که زمان مطالعه بدون وقفه داشته باشیم. ممکن است مجبور شوید نشانه DO DURUR را در درب بگذارید یا گوشی را از قلاب خارج کنید.

محل تحصیل من رها شده است؟

تحقیقات نشان می دهد که بیشتر دانش آموزان در محیط آرام بهترین هستند. اگر متوجه شوید که پخش یک استریو یا تلویزیون، خلق و خوی شما را بهبود می بخشد، حجم کم را نگه دارید.

آیا محل تحصیل من شامل تمام مواد آموزشی مورد نیاز است؟

اطمینان حاصل کنید که محل تحصیل شما شامل منابع مرجع و منابع مانند قلم و مداد، کاغذ، خط کش، ماشین حساب، و هر چیز دیگری که ممکن است لازم باشد. اگر برای کارهای تحصیلی خود از رایانه استفاده می کنید، باید در محل تحصیل شما باشد.

آماده شدن برای مطالعه: یک محل مطالعه خوب، میز و کامپیوتر

آیا فضای مطالعه من دارای میز یا میز قابل ملاحظه ای است؟

هنگام کار بر روی یک تخصیص یا مطالعه برای آزمایش، از یک میز یا میز استفاده کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا همه چیز را که لازم دارید نگه دارید. اجازه دهید اتاق کافی برای نوشتن داشته باشید و سعی کنید از درهم شکستن اجتناب کنید.

آیا محل تحصیل من فضای کافی برای ذخیره دارد؟

شما برای نگهداری مواد مطالعه خود به اتاق کافی نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که فضای ذخیره سازی به اندازه کافی به شما اجازه می دهد تا روی میز یا سایر سطوح کار خود را از مواد غیر ضروری نگه دارید که می تواند در راه باشد.

آیا محل تحصیل من صندلی راحت است؟

یک صندلی که راحت نیست، می تواند باعث ناراحتی یا درد شود که با مطالعه شما مواجه می شود. صندلی که خیلی راحت می تواند شما را خواب آلود. یک صندلی را انتخاب کنید که در آن شما می توانید برای مدت طولانی بنشینید و توجه خود را حفظ کنید.

آیا محل تحصیل من کافی است؟

مقدار نور مورد نیاز شما بستگی به آنچه شما انجام می دهید. نکته مهم این است که شما به وضوح می توانید ببینید که چه چیزی نیاز دارید بدون هیچ گونه فشار یا ناراحتی مشاهده کنید.

آیا محل تحصیل من درجه حرارت راحت است؟

اگر محل تحصیل شما خیلی گرم باشد، ممکن است خواب آلودگی داشته باشید. اگر بیش از حد سرد باشد، تفکر شما ممکن است کم کند و معلوم شود. دمایی را انتخاب کنید که ذهن و بدن شما بهترین عملکرد را داشته باشد.

برای مشاوره تحصیلی می توانید به سایت سبز مشاور مراجعه نمایید.

برای مشاوره تحصیلی و دیدن مقالات تحصیلی به سایت sabzmoshaver.com مراجعه نمایید.


برترین ها دانشگاه ,سراسری ,کنکور ,رشته ,معدل ,اساس ,دانشگاه سراسری ,بدون کنکور ,سراسری بدون ,اساس معدل ,معدل دانشگاه ,معدل دانشگاه سراسری ,برای مشاوره تحص منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

lightspeedman شعر و شاعری اردشیرشجاعی فر دانلود اهنگ ترکی پارسی انیمیشن | بارونصدا بارون3صدا پرسش مهر 1398 خیال نویس دیجیتال مارکتینگ