ست کیف و کفش Typo

 

 

ست کیف و کفش Typo

کيف بسیار زیبا و سبک به همراه کفش راحت و بادوام

کیف بند کج ، قابل تنظیم و رو دوشی

انتخاب مناسب و زیبا برای فصل



قیمت : 49000 تومان



اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که مناسب فصل بوده و توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود. این ست کیف و کفش با جنس مخمل و طرح فوق العاده مدرن و شیک عرضه شده است و کفش آن در سایز های 37 الی 40 می باشد که شما هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


قیمت : 49000 تومان



ویژگی های ست کیف و کفش تایپو:
-
کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم
- کيف بسيار جادار و سبک
- جنس کیف و کفش : ترکیبی (مخمل)
- جنس زیره کفش : پیو دور دوزی شده
- کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز)


روش :
برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان
 
برچسب ها : ست کیف و کفش Typo , کیف , کفش , ست کیف و کفش , ست تایپو , کیف و کفش Typo , پوشاک نه , ست کفش و کیف , کفش دخترانه , کفش دخترانه تایپو , انلاین ست کفش , کیف و کفش دخترانه تایپو , ,

شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی

شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی. این شلوار با طرح ترکیبی ارتشی و رنگ مشکی ظاهری فوق العاده شیک و متفاوت دارد که بسیار مورد استقبال جوانان قرار گرفته است.

قيمت : 45000 تومان
تی شرت مردانه طرح Golden S

تی شرت Golden S با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس ویسکوز عرضه شده اند و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت. این تی شرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.

قيمت : 29000 تومان
ست تی شرت و شال محرم

ست تی شرت و شال محرم. این ست زیبا از تی شرت آستین بلند و شال با نقشی زیبا بر روی آن که نوشته یا ابا عبدالله بر روی آن نقش بسته است بهترین انتخاب دوست داران آن حضرت در ایام محرم می باشد.

قيمت : 39000 تومان
کفش مردانه اکومنت (مشکی)

کفش مردانه اکومنت (مشکی). این کفش های فوق العاده زیبا و مستحکم با طراحی شگفت انگیز و مناسب فصل هر آن چه را که از یک کفش ایده آل در ذهن دارید را برای شما بر آورده می سازند.

قيمت : 49000 تومان
ساعت مچی Rado مدل Simple

اگر به دنبال ساعتی هستید که با انواع مختلف لباس چه اسپرت و چه مجلسی سازگار بوده و به راحتی به دست شما باز و بسته شود، ساعت مچی Rado مدل Simple را به شما پیشنهاد می کنیم. این ساعت در رنگ بند مشکی و قهوه ای عرضه شده است.

قيمت : 29000 تومان

گاه اینترنتی دیجی کالا تومان ,سایز ,زیبا ,قيمت ,مردانه ,typo ,49000 تومان ,قیمت 49000 ,قيمت 29000 ,29000 تومان ,اکومنت مشکی ,قیمت 49000 تومان ,قيمت 29000 تومان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پخش انواع محصولات محلی و طبیعی کردستان تك فايل همکلاسی | منبع جزوه-آزمون-کنکور و امتحان دخی شهریوری معرفی بهترین تولید کنندگان پنجره دو جداره پوکه معدنی|قیمت پوکه معدنی|پوکه معدنی قروه Zula_Pro uriah3jdkv accueil