تی شرت مردانه Reebok طرح CrossFit

 

 

تی شرت مردانه Reebok طرح CrossFit

دارای جنس پارچه نخی و پنبه ای


فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

شیک و مورد پسند جوانان



قیمت : 29000 تومان



امروزه جوانان و نوجوانان به دنبال طرح های جدید لباس هستند. طرح هایی که علاوه بر جذابیت راحتی و کارایی را نیز در بر داشته باشند. تی شرت مردانه Reebok طرح CrossFit با طرح بدیع و جنسی فوق العاده ارائه شده است که می تواند مناسب ترین انتخاب تی شرت فصل برای شما باشد. این محصول به صورت فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


قیمت : 29000 تومان



ویژگی های تی شرت مردانه Reebok طرح CrossFit :
-
فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
- رنگ بندی: مشکی و قرمز (ترکیبی)
- شیک و مورد پسند جوانان امروزی
- عرض تی شرت: 72 سانتی متر
- عرض سینه: 46 سانتی متر
- دارای جنس نخ و پنبه


روش :
برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 29000 تومان
 
برچسب ها : تی شرت مردانه Reebok طرح CrossFit , تی شرت , تیشرت , تی شرت مردانه , تی شرت ریبوک , تی شرت ریبوک طرح کراس فیت , tshirt reebok , پوشاک reebok , تیشرت دو رنگ ریباک , تی شرت فری سایز reebok , ,

کاپشن مردانه Araz

کاپشن مردانه Araz. این کاپشن های جدید و شیک با طرحی بدیع و خلاق و بر گرفته از استایل بازیگران و سلبریتی های مشهور با رنگ سرمه ای عرضه شده است تا استایلی متفاوت به شما هدیه نماید.

قيمت : 109000 تومان
شلوار اسلش مردانه طرح Wang

شلوار اسلش مردانه طرح Wang.  این شلوار های اسلش دارای چسب ولکرو در قسمت ساق پا بوده که نوشته روی آن نمای ویژه ای به شلوار داده است و جنس آن فوق العاده عالی می باشد.

قيمت : 59000 تومان
شال جادويي Magic Scarf

شال جادویی مجیک اسکارف را در 8 حالت مختلف از قبیل شال گردن، روسری، ژاکت، کراوات، بلوز شانه، دستمال گردن و . می توان استفاده کرد. با کیفیتی لطیف تر از ابریشم .

قيمت : 28000 تومان
تی شرت کلاه دار Rodeo

تی شرت کلاه دار Rodeo. این تی شرت های فوق العاده شیک کلاه دار در رنگ مشکی عرضه شده اند و طراحی آن ها بسیار مورد توجه جوانان شیک پوش قرار گرفته است.

قيمت : 35000 تومان
کفش نه Adidas مدل سوپراستار

طرح کلاسیک همیشه جذاب. دارای محافظ پلیمری جلوی کفش، فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. ارائه شده در 2 رنگ سفید با خط مشکی و سفید با خط طلایی.

قيمت : 46000 تومان

گاه اینترنتی دیجی کالا مردانه ,reebok ,تومان ,لارج ,crossfit ,قيمت ,مردانه reebok ,ایکس لارج ,قیمت 29000 ,29000 تومان ,سایز مناسب ,قیمت 29000 تومان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دو سوته خرید کن تحویل بگیر فرش سجاده سوگند معرفی کالا پارسام MeGa Game مازند گیم ava موگیت