ست کیف و کفش Selfie

 

 

ست کیف و کفش Selfie

کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا

کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز)

کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم

طرح بسیار شیک و مدرن و جوان پسند



قیمت : 49000 تومان



اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که مناسب فصل بوده و توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود. این ست کیف و کفش با جنس مخمل و طرح فوق العاده مدرن و شیک عرضه شده است و کفش آن در سایز های 37 الی 40 می باشد که شما هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


قیمت : 49000 تومان



ویژگی های ست کیف و کفش سلفی :
-
کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم
- کيف بسيار جادار و سبک
- جنس کیف و کفش : ترکیبی (مخمل)
- جنس زیره کفش : پیو دور دوزی شده
- کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز)


روش :
برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان
 
برچسب ها : ست کیف و کفش Selfie , کیف , کفش , ست کیف و کفش , ست سلفی , کیف و کفش Selfie , پوشاک نه , ست کفش و کیف , کفش دخترانه , کفش دخترانه سلفی , انلاین ست کفش , کیف و کفش دخترانه سلفی , ,

کیف پول و موبایل دستی و کمری

کیف پول چرم دستی و کمری. این کیف دستی بسیار کاربردی بوده و با داشتن جا برای تعداد متعددی از کارت عابر بانک و جا برای دو گوشی موبایل و پول نقدی بهترین کیف برای انتخاب شما خواهد بود.

قيمت : 29000 تومان
ساعت بند چرم الیزابت

ساعت بند چرم الیزابت با ظاهري جالب و كيفيتي بي نظير و فوق العاده شيک. ساعتي با ظاهري متفاوت، مدرن و همچنين با دوام. در 8 رنگ مختلف و 6 ماه گارانتی تعویض .

قيمت : 24000 تومان
کفش مردانه Rax

کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

قيمت : 59000 تومان
شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی

شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی. این شلوار با طرح ترکیبی ارتشی و رنگ مشکی ظاهری فوق العاده شیک و متفاوت دارد که بسیار مورد استقبال جوانان قرار گرفته است.

قيمت : 45000 تومان
کفش دخترانه Adidas مدل Denim

کفش دخترانه Adidas مدل Denim. این کفش با طراحی زیبا و مد روز در طرح شلوار جین (Denim) و سه خط معروف مارک آدیداس به رنگ خیره کننده طلایی و کفی فوق العاده مستحکم انتخاب اول دختران جوان است.

قيمت : 49000 تومان

گاه اینترنتی دیجی کالا تومان ,قيمت ,العاده ,دخترانه ,سلفی ,مردانه ,49000 تومان ,قیمت 49000 ,دخترانه سلفی ,شلوار اسلش ,دخترانه adidas ,قیمت 49000 تومان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده درخواست موزیک - دانلود آهنگ درخواستی فروشگاه news doctorattar سردخانه و تجهیزات سرمایشی taradodban ویتامین هیچ نورافشانی هوایی-آتش بازی-آبشار-دودرنگی-شوت هوایی-کهکشان-منور-چلچله مجله تفریحی و سرگرمی لارا