تی شرت مردانه طرح Polo

 

 

تی شرت مردانه طرح Polo

فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


جنس پارچه: پنبه سوپر لاکرا کشی

فوق العاده زیبا با طراحی مدرن



قیمت : 39000 تومان



از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه طرح Polo را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد. این محصول با جنس فوق العاده پنبه سوپر لاکرا کشی به صورت فری سایز ارائه شده است و برای افرادی که از سایز لارج تا ایکس لارج هستند مناسب است.


قیمت : 39000 تومان



ویژگی های تی شرت مردانه طرح Polo :
-
فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
- دارای جنس پارچه پنبه سوپر لاکرا کشی
- قد تی شرت: 73 سانتیمتر
- عرض سینه: 45 سانتیمتر
- رنگ بندی: مشکی

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 39000 تومان
 
برچسب ها : تی شرت مردانه طرح Polo , تی شرت , تی شرت مردانه , تی شرت مردانه پولو , تی شرت طرح پولو , تیشرت مارکدار ,

ساعت بافتنی جسیکا

ساعت مچی بند بافتنی جسیکا در بین دیگر ساعت ها نظیری ندارد و در اولین نگاه همه را شیفته و مجذوب خود می کند. یک ساعت و دستبند منحصر به فرد قابل استفاده به عنوان ساعت و دستبند.

قيمت : 25000 تومان
عینک نه روبرتو کاوالی - Roberto Cavalli

عینک نه روبرتو کاوالی به همراه کیف و دستمال اورجینال. طراحي بی نظیر و خیره کننده ويژه سال 2013، فوق العاده زیبا و شیک با کیفیت استثنایی برای اولین بار در ایران .

قيمت : 39000 تومان
ست کیف و کفش طرح GG

ست کیف و کفش طرح GG. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

قيمت : 52000 تومان
ساعت تیسوت بند چرم - مدل T1853

ساعت مچی تیسوت T1853 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر تیسوت می باشد. این ساعت دارای بند چرم بسیار با کیفیت، جعبه شکیل و مقاوم و 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

قيمت : 69000 تومان
ست بافت مردانه و نه Pattern

ست بافت مردانه و نه Pattern یک ست بافت فوق العاده شیک و زیبا مخصوص زوج های شیک پوش و خوش سلیقه طراحی شده است. با این ست زیبا زیباتر و متفاوت تر از همیشه جلوه کنید. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است و برای افرادی که دارای سایز لارج و ایکس لارج دارند مناسب است.

قيمت : 109000 تومان

گاه اینترنتی دیجی کالا مردانه ,ساعت ,تومان ,لارج ,سایز ,polo ,ایکس لارج ,39000 تومان ,پنبه سوپر ,سوپر لاکرا ,قیمت 39000 ,قیمت 39000 تومان ,نه روبرتو کاوالی ,عینک نه روبرتو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پی سی دانلود Chengli Special trucks bedroomdesign نهالستان دکتر قاسمی فانیکس | سایت سرگرمی - تفریحی - آموزشی شهرستان راور