کفش مردانه آدیداس طرح Prime

 

 

کفش مردانه آدیداس طرح Prime

جنس رویه استرج با زیره TPU

فوق العاده راحت

زیبایی را در کنار کیفیت تجربه کنید .


قیمت : 55000 تومان



اگر به دنبال کفش فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید کفش مردانه آدیداس طرح Prime را به شما پیشنهاد می نماییم. این کفش بسیار راحت بوده و در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند. طراحی و رنگ ویژه این کفش توجه همگان را جلب نموده و مطمئنا از چنین محصولی با این قیمت تعجب خواهید نمود چرا که کیفیت و راحتی و طرح آن در مقابل قیمت عرضه شده ارزش فوق العاده ای برای این محصول ایجاد می نماید. این کفش بهترین انتخاب فصل است و به سبب استحکام بالا مدت زیادی می توانید از آن استفاده نمایید.

قیمت : 55000 تومان



ویژگی های کفش مردانه آدیداس طرح Prime :
- قابلیت ست کردن با انواع شلوار جین - کتان و .
- کفی پرسی فاقد دوردوزی
- سایز بندی: 41 تا 44
- جنس رویه: استرج
- با کیفیت و مقاوم
- جنس زیره: TPU


روش :
برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 55000 تومان
 
برچسب ها : کفش مردانه آدیداس طرح Prime , کفش , کفش مردانه , کفش آدیداس , کفش آدیداس طرح پرایم , کفش پرایم ادیداس , آدیداس ارزان , کفش جوان پسند , کفش prime , ,

هودی کلاه دار مردانه Supreme

یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی مردانه Supreme با رنگ ترکیبی مشکی قرمز و با طرحی ساده عرضه شده است و با جنس فوق العاده عالی نخ و پنبه قطعا یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود.

قيمت : 55000 تومان
ساعت مچی Movado

این ساعت مردانه از بند چرم مقاوم و موتور درجه یک طراحی و ساخته شده است و در رنگ بندی های مختلف عرضه شده است. دارای طراحی کلاسیک و مجلسی و  6 ماه گارانتی تعویض.

قيمت : 45000 تومان
شکم بند لاغری میس بلت

شکم بند لاغری میس بلت یک محصول جدید و منحصر به فرد هست که خیلی سریع شکم، کمر و پهلوی شما را جمع کرده و به فرم دلخواهتون در می آورد. ارائه شده در سایز های مختلف.

قيمت : 35000 تومان
کفش دخترانه نایک طرح Bee

کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

قيمت : 49000 تومان
تی شرت یقه ایستاده Force

تی شرت یقه ایستاده Force. این تی شرت آستین بلند با یقه ای متفاوت و ایستاده عرضه شده است و دارای استایل فوق العاده شیک می باشد.

قيمت : 39000 تومان

گاه اینترنتی دیجی کالا مردانه ,آدیداس ,تومان ,prime ,العاده ,قیمت ,مردانه آدیداس ,55000 تومان ,قیمت 55000 ,ایستاده force ,دخترانه نایک ,قیمت 55000 تومان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چیز درباره تکنولوژی اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر HiHoliday نیو جوک 6bax آسان پول کامپیوترمیلاد