هودی دو تکه مدل Tokyo

 

 

هودی دو تکه مدل Tokyo

طراحی بسیار شیک و زیبا

دارای تی شرت دوخته شده به هودی

فری سایز (مناسب L/XL)


قیمت : 45000 تومان


یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی دو تکه مدل Tokyo با رنگ ترکیبی مشکی و سفید و با طرحی ساده به زبان ژاپنی عرضه شده است. این هودی دوتیکه به همراه یک تیشرت که از داخل به هودی دوخته شده است ارائه شده که بسیار شیک می باشد. این محصول با جنس فوق العاده عالی نخی و به صورت فری سایز (مناسب L/XL) قطعا یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود.

قیمت :
45000 تومان


ویژگی های هودی دو تکه مدل Tokyo :
رنگ بندی: مشکی و سفید (ترکیبی)
- فری سایز (مناسب L/XL)

- قد هودی: 83 سانتی متر
- عرض شانه: 41 سانتی متر
- کاملا کلاسیک و به روز
- جنس: نخی



روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 45000 تومان
 
برچسب ها :هودی دو تکه مدل Tokyo , هودی , هودی با تی شرت , هودی طرح ژاپنی , هودی پسرانه کلاه دار , پوشاک فصل , سوئیشرت و تی شرت , هودی طرح توکیو , تیشرن نخی مرغوب , هودی نخی زیبا , هودی کلاه دار شیک , ,

ساعت کاسیو بند چرم - مدل EF-558

ساعت Casio EF-558 بند چرم یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر کاسیو می باشد. این ساعت دارای بند چرم بسیار با کیفیت، جعبه شکیل و مقاوم و 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

قيمت : 49000 تومان
شلوار اسلش مردانه طرح London

شلوار اسلش مردانه طرح London.این شلوار فوق العاده شیک با قابلیت کیپ کردن انتهای آن با چسب ولکرو جلوه ای ویژه داشته و استایلی خاص و یونیک به شما می بخشد.

قيمت : 59000 تومان
ست سوئیشرت و شلوار Adidas طرح Nigo

با نزدیک شدن به فصل زمستان باید به فکر لباس های گرم باشیم که طبیعتا ست سویشرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست.برای همین امروز پیشنهاد ست سوئیشرت و شلوار Adidas طرح Nigo رو برای آقایان عزیز داریم که امتیاز اصلی اون طراحی متفاوت و جنس آن می باشد.

قيمت : 85000 تومان
بلوز مردانه Abercrombie

بلوز مردانه Abercrombie. این بلوز فوق العاده نرم و راحت از جنس ملانژ فلامنت و در رنگ های پر طرفدار زغالی، طوسی و فیلی عرضه شده است و مورد توجه جوانان واقع شده است.

قيمت : 29000 تومان
ست رکابی و شلوارک طرح BMW

ست رکابی و شلوارک طرح BMW. اگر به دنبال این هستیتد که در منزل یا خارج از منزل به هنگام تفریح و سرگرمی تیپ و استایل متفاوتی از برند BMW را تجربه کنید این محصول را به شما پیشنهاد می نماییم.

قيمت : 35000 تومان

گاه اینترنتی دیجی کالا هودی ,تومان ,tokyo ,شلوار ,قيمت ,مردانه , هودی ,سایز مناسب ,قیمت 45000 ,45000 تومان ,بلوز مردانه ,قیمت 45000 تومان ,بلوز مردانه abercrombie منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

الان بخر تحویل بگیر بهترین سایت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود زیرنویس فارسی انیمه سیستم ترجمه همزمان و تورگاید مشاور خرید دوربین دريم هاوس خرید اینترنتی برای تو انجمن علمی معلمان تربیت بدنی استان مرکزی