مشاوره تحصیلی استفاده از لغات به منظور حفظ اطلاعات

 تشکیل یک مخفف استراتژی خوب برای استفاده به خاطر سپردن اطلاعات در هر جهت است. یک لغت نامه یک کلمه است که از اولین حرف هر واقعیت تشکیل شده است که باید آن را یادداشت کرد. این می تواند یک کلمه واقعی یا یک کلمه مزخرف باشد که می توانید تلفظ کنید.

با استفاده از کلمات اختصاری به خاطر اطلاعات، قلم و کتاب

در اینجا چگونگی ایجاد یک مخفف حقایق را که باید به یاد داشته باشید بنویسید.

اولین حرف هر واقعیت را برجسته کنید. اگر در واقعیت بیش از یک کلمه وجود داشته باشد، حرف اول تنها کلمه اول در حقیقت را برجسته می کند.

ترتیب حروف زیر را برای ایجاد یک مخفف که یک کلمه واقعی یا یک کلمه بی معنی است که می توانید تلفظ کنید.

با استفاده از لغو به یاد ماندنی اطلاعات، خانه

"HOMES" نمونه ای از لغت نامه است که یک کلمه واقعی است که می توانید از نام های پنج دریاچه های بزرگ استفاده کنید: میشیگان، اری، برتر، انتاریو، هورون: در HOMES، H اولین حرف هورن است و به شما کمک می کند این نام را به خاطر بسپار اول نامه اول انتاریو و غیره است.

"Telk" یک مخفف است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به یاد داشته باشید حیوانات زیر: ببر، شیر، فیل، کانگورو. "Telk" یک کلمه واقعی نیست، اما شما به راحتی می توانید آن را تلفظ کنید. شما همچنین می توانید به عنوان اختصار "kelt" را استفاده کنید. توجه داشته باشید که در این مثال، نمیتوانید یک کلمه واقعی را با استفاده از حرف اول هر واقعیت به خاطر بسپارید.

گاهی اوقات دو یا چند واقعیت که باید به یاد داشته باشید، با همان حرف اول شروع می شود. به عنوان مثال، مخفف "capp" می تواند مورد استفاده قرار گیرد به یاد داشته باشید میوه های زیر: گلابی، سیب، هلو، گیلاس. شما می توانید از اولین حرف "p" در لغت نامه به یاد داشته باشید یا "گلابی" و یا "هلو" و حرف دوم "p" به یاد داشته باشید دیگر استفاده کنید.

برای مشاوره تحصیلی به سایت سبز مشاور مراجعه نمایید.

برای مشاوره تحصیلی به سایت sabzmoshaver.com مراجعه نمایید.

 


ازادی ها استفاده ,کلمه ,داشته ,توانید ,واقعیت ,واقعی ,داشته باشید ,کلمه واقعی ,مشاوره تحصیلی ,تلفظ کنید ,استفاده کنید ,برای مشاوره تحصیلی ,مشاوره تحصیلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دراگون بال - گوکوی دوست داشتنی فنچ های خاص as.finch96 Angelila Led Products گردو چت|چت گردو| با مدیریت محسن jessiekj Site ماشینهای اداری