سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 – hoosh.medu.ir

hoosh.medu.ir – ششم به هفتم 98-99

کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی که قصد ثبت نام در مدارس یا دبیرستان های دوره اول متوسطه تیزهوشان سمپاد 98-99 را دارند می توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت نام از سامانه hoosh.medu.ir و اطلاع از نحوه برگزاری آزمون و نمونه سوالات با مرکز پشتیبانی تماس حاصل نمایند

سامانه hoosh.medu.ir یا سامانه ثبت نام تیزهوشان هفتم

www.hoosh.medu.ir سامانه ای که پس از گذشت روزها انتظار دانش آموزان و اولیا در آخرین جلسه شورای انقلاب فرهنگی جهت ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی معرفی شد،پیرو اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام مدارس تیزهوشان برای پایه ششم به هفتم 98-99 از سامانه ثبت نامی  hoosh.medu.irانجام خواهد گرفت لذا دانش آموزان و اولیا گرامی که قصد دارند جهت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتماقدام نمایند می توانند از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به آدرس hoosh.medu.ir اقدام به تکمیل مراحل و انجام ثبت نام نمایند.

به اطلاع دانش آموزان محترم می رسانیم پذیرش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم همانند سنوات گذشته بصورت اینترنتی انجام خواهد گرفت و هر گونه مراجعه به صورت فیزیکی برای انجام ثبت نام ششم به هفتم 98-99 بی پاسخ خواهد بود لذا دانش آموزان محترم می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان و اطلاع از شرایط جدید ثبت نام از طریق سامانه www.hoosh.medu.ir اقدام به ثبت نام نمایند شایان ذکر است ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم همانند سنوات قبل از طریق آزمون انجام خواهد گرفت و مجددا تاکید می کنیم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بر خلاف آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99 که از طریق azmoon.medu.ir انجام می گرفت صرفا از طریق سامانه hoosh.medu.ir صورت خواهد گرفت لازم به ذکر است دانش آموزان محترم جهت ثبت نام آزمون به رمز عبور همگام نیاز خواهند داشت که می توانند از طریق سامانه دریافت رمز عبور همگام مدارس تیزهوشان اقدام به اخذ این کد نمایند.

به اطلاع دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم در آزمون ششم به هفتم تیزهوشان 98-99 هیچ سوالی از مفاد کتب درسی دانش آموزان وجود ندارد و سوالات آزمون فقط در زمینه استعداد تحلیلی خواهد بود و ملاک آزمون فقط استعداد و هوش دانش آموزان را تحت سنجش قرار خواهد داد ضمنا لازم به ذکر است به اطلاع آن دسته از دانش آموزانی که در مدارس غیرانتفاعی ثبت نام نموده اند برسانیم در صورت قبولی وی در آزمون هیچ هزینه ای به این دسته از متقاضیان تحمیل نخواهد شد.

سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی hoosh.medu.ir به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات ثبت نام به دانش آموزان می باشد

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 – hoosh.medu.ir

پیرو اطلاعیه سازمان سمپاد پذیرش مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه های ششم به هفتم 98-99 نیز پابرجا خواهد بود و پذیرش داوطلبان از طریق سامانه hoosh.medu.ir انجام خواهد گرفت،لازم به ذکر است با توجه به تصمیمات شورای انقلاب فرهنگی کشور مبنای پذیرش همانند سنوات قبل آزمون خواهد بود و با توجه به زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برگزاری طرح شهاب فعلا با تاخیر مواجه شده اما مفاد آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 مورد تغییراتی قرار گرفته که در ادامه به آن اشاره خواهد شد لازم به ذکر است با توجه به زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم و زمان برگزاری آزمون و همچنین تغییرات پیش آمده در مفاد آزمون بهترین کتاب ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان را می توانید با کلیک روی مقاله تهیه کنید تا درصد موفقیت داوطلب بالاتر برود.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 مطابق آخرین اطلاعیه از روز شنبه بیست و چهارم خرداد ماه 97 آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه بیست و چهارم خرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان گرامی در نظر داشته باشند که قبل از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 از طریق سامانه دریافت رمز عبور همگام مدارس نسبت به اخذ کد همگام اقدام نمایند تا در روند ثبت نام وی مشکلی بوجود نیاید.

به اطلاع می رسانیم کلیه اخبار ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 و ثبت نام مدارس نمونه دولتی از طریق سامانه sampad.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد و سامانه hoosh.medu.ir صرفا جهت ثبت نام در آزمون ششم به هفتم 98-99 تعبیه شده است.

سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir از نوزدهم الی بیست و چهارم فعال خواهد شد

جزییاتی در مورد سامانه hoosh.medu.ir

با توجه به اشتباهات مکرر کافی نت ها جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و تغیررات بوجود آمده در سامانه ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی و مفاد آزمون توصیه می کنیم کلیه داوطلبان محترم امور ثبت نام خود از سامانه hoosh.medu.ir را از طریق تماس با مرکز مشاوره سبز مشاور به انجام برسانند تا ضمن اینکه ثبت نام وی به صورت صحیح و کامل از ظرفیت مدارس تیزهوشان در محدوده محل ست خود و مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان نیز بهره مند گردند.

به اطلاع می رسانیم زمان برگزاری آزمون 5 مرداد ماه سال جاری خواهد بود و اعلام نتایج آزمون تیزهوشانهمانند سنوات گذشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام خواهد گرفت.

جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 98-99 روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هفتم hoosh.medu.ir به مدت شش روز فعال خواهد بود و ثبت نام ورودی های ششم به هفتم از طریق این سامانه انجام می گیرد ضمنا با توجه به مهلت 6 روزه امکان دارد زمان ثبت نام آزمون ششم به هفتم تیزهوشان تمدید نشود لذا دانش آموزان و اولیا گرامی در همان روزهای آغازین ثبت نام خود را تکمیل نمایند تا با مشکلی در روند ثبت نام مواجه نشوند.

شایان ذکر است با توجه به تصمیم سازمان سمپاد در رابطه با سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کلیه امور ثبت نام – دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان ششم به -هفتم – اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 از طریق سامانهhoosh.medu.ir انجام خواهد گرفت.

برای مشاوره تحصیلی hoosh.medu.ir به سایت سبز مشاور مراجعه نمایید.

 

کلمات معمولی اشتباه است 

تعداد زیادی از قوانین وجود دارد که برای تلفظ صحیح کلمات در زبان انگلیسی آمریکایی اعمال می شود. تعداد زیادی از کلمات نیز وجود دارد که املا با قوانین مطابقت ندارد. تعجب آور نیست که املا صحیح برای بسیاری از دانش آموزان دشوار است.

 

در اینجا برخی از کلمات که اغلب به اشتباه نوشته شده اند. برای هر کلمه، رایج ترین اشتباهات این کلمه وجود دارد. شما ممکن است متوجه شوید که شما از بعضی از این اشتباهات در نوشتن خود استفاده می کنید. برای هر کلمه نیز یک سرنخ وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد که کلمه را درست تلفظ کنید.


مشاور شهر ایلام تیزهوشان ,آزمون ,هفتم ,سامانه ,medu ,hoosh ,hoosh medu ,آزمون تیزهوشان ,مدارس تیزهوشان ,دانش آموزان ,طریق سامانه ,دانش آموزان محترم ,عبور همگام مدارس ,آزم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی بهترین تولید کنندگان پنجره دو جداره موراتا فروشگاه آنلاین عسل زنبورچی اسین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خرید و فروش فلزیاب ایمیجر25000 ActionBourse انرژي خورشيدي -Solar Energy