بلندگوها یا باندها انواع مختلفی دارند. اولین بلندگو در سال 1924 میلادی توسط رایس کلوک دانشمند آمریکایی طراحی و تولید شد. امروزه تنوع باندها بسیار زیاد شده است و انتخاب یک باند مناسب برای خانه , سالن ها , مجالس و نیازمند آگاهی از یک سری اطلاعات در مورد انواع باند هاست. در این مقاله سعی داریم اطلاعات مهم و کاربردی در مورد باند های فلش خور که طرفداران زیادی پیدا کرده است به شما عزیزان بدهیم.

باند فلش خور چگونه کار میکند؟

باند فلش خور یک باند اکتیو است. باندهای اکتیو یک آمپلی فایر داخلی دارند و دیگر نیازی به تنظیم فرکانس خروجی نیست. زیرا آمپلی فایر داخلی با کمک مدار کراس اور فرکانس مشخص هر درایوی را تنظیم میکند و با این روش احتمال خرابی باندها بسیار کم میشود. باندهای فلش خور دارای افکت هستند و به همین دلیل  برای استفاده از آن ها نیازی به میکسر نیست و داشتن اکو یک مزیت دیگر نیز دارد آن هم امکان وصل کردن سازها به باند است. محدودیت این باندها در قدرت آن هاست. نهایت قدرت در باند فلش خور 500 وات میباشد.در برخی مدل ها با افزایش ولوم تویتر از وفر قوی تر میشود و ممکن است باعث شود کیفیت صدا تغییر کند

باندهای فلش خور دو نوع مختلف دارند:

برخی با باتری کار میکنند و شارژی هستند. این نوع باندها اکثرا قدرت بالایی ندارند و کاربرد آن ها محدود تر است.

نوع دیگر مستقیما به برق وصل میشوند و قدرتشان از نوع شارژی بالاتر است و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

 

اجاره باند فلش خور

 

کاربرد باندهای فلش خور

از این باندها میتوان در مجالس و مهمانی ها استفاده کرد. چون علاوه بر داشتن کیفیت صدا به آسانی قابل حمل است و نیازی به میکسر و سیستم های جانبی ندارد. به باند های فلش خور میکروفون نیز وصل میشود( چه به صورت بی سیم و چه با سیم ) به همین دلیل برای مجالس ترحیم و همایش های کوچک گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر این ها از این باند میتوان به عنوان مانیتور در اجرای برنامه ها استفاده کرد.

روش های وصل شدن به باند فلش خور

برای وصل شدن به این باندها و پخش موسیقی , نوازندگی , سخنرانی و روش های مختلفی تعبیه شده است. به این باندها USB و کارت های SD متصل میشود. این باندها به راحتی با Bluetooth کار میکنند بدون هیچ مشکلی میتوان به گوشی متصل کرد. همچنین امکان اتصال انواع کابل های XLR , TRS , Line RCA و کابل AUX برای باند فلش خور فراهم است.

اجاره باند فلش خور

از ویژگی های باندهای فلش خوری که گرشا صوتدر اختیار مشتریان خود قرار میدهد علاوه بر داشتن مزیت های بالا دارای ویژگی تفکیک صدا نیز میباشد که با افزایش ولوم به صورت خودکار کیفیت صدا را ثابت نگه میدارد و هیچ مشکلی ایجاد نمیشود.

برای سفارش باند فلش خور از سایت گرشا صوت و اطلاع از قیمت ها میتوانید اینجا کلیک کنید.

گرشا صوت علاوه بر اجاره , با ارسال اپراتور های مجرب به صورت کاملا رایگان خیال شما را از بابت نصب و اجرا راحت میکند.

اجاره باند فلش خور از گرشا صوتاجاره باند فلش خور از گرشا صوت


گرشا صوت باند ,باندها ,باندهای ,میشود ,استفاده ,علاوه ,افزایش ولوم ,فایر داخلی ,آمپلی فایر ,باندها بسیار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوتار تهران چت کانال تبلیغات درسی و کنکوری ، گروه تبلیغات کنکور و آموزشی فلزیاب اورجینال اخبار جامع تخصصی تکنولوژی و موبایل های هوشمند دانلود برای شما دانلود اهنگ و ترانه و موسیقی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تنور سنتی