مراکز یوگای بارداری 
امروزه رشته مامایی با توجه به ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با ن و مادران، بسیاری از نیازهای جسمی و روحی آنها را پوشش می دهد. بنابر این یک ماما با بالابردن اطلاعات و مهارت شغلی، توامندسازی خود در زمینه های شخصیت ، اعتماد به نفس و برقراری ارتباط می تواند در بسیاری از جهات آموزشی، مشاوره و درمان به مددجویان خدمات ارائه دهد و در نتیجه کسب و کار خود را توسعه دهد و منتظر استخدام ماما در مراکز دولتی نماند.
یکی از این فرصتها و توانایی ها، ارائه دوره های ورزش در بارداری و مخصوصاً یوگای بارداری است (در مراکز یوگای بارداری) . با توجه به فواید ورزش یوگا در بارداری امروزه مادران بسیاری مشتاق شرکت در دوره های مراکز یوگای بارداری هستند.
فواید ورزش یوگا در بارداری:
-     تناسب اندام در دوران بارداری
-    سپری کردن راحت دوره بارداری و به حداقل رساندن مشکلات این دوره
-    رت و استقامت ماهیچه های بدن و انعطاف پذیری
-    آرام شدن جسم و ذهن
-    کاهش تهوع و استفراغ دوران بارداری
-    حفظ آرامش در هنگام درد و لحظه زایمان
-    پیشگیری و درمان افسردگی حین و پس از بارداری
کلاسهای یوگا بارداری در مراکز مشاوره مامایی ( مراکز یوگا بارداری مستقر در مراکز مشاوره مامایی ) توسط ماماها ارائه می شود . شرایط اخذ مجوز جهت تدریس دوره یوگا بارداری توسط یک ماما:
1)    گذراندن دوره 6 ساعت آموزشی آمادگی زایمان
2)    شرکت در دوره های تکمیلی یوگای بارداری

اگر شما هم در مراکز یوگا بارداری خدمات ارائه می دهید می توانید در سایت یک ماما خدمت خود را ثبت و تعداد بیشتری از مددجویان را جذب مراکز یوگا بارداری خود نمایید  
کلیک کنید .
 


یک ماما بارداری ,مراکز ,یوگا ,دوره ,یوگای ,ماما ,یوگا بارداری ,یوگای بارداری ,مراکز یوگای ,مراکز یوگا ,مراکز مشاوره ,مراکز یوگای بارداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت خرید جوجه اجداد تخمگذار ویزیت پزشک در منزل کره موویز تری دانلودها کسب و کار دانلود روزانه