بعضی از آپشن ها باعث می شوند تا خودرو شما سریع تر و آسان تر به برسد در حالی که بعضی از آپشن ها فقط باعث هدر رفتن پول شما می شوند. در این جا ما به بررسی آپشن هایی می پردازیم که باعث هر چه سریع تر خودرو شما می شود.

۱- ترمز اظطراری خودکار
آپشنی است که می تواند زندگی شما را نجات دهد! اکثر مردم موافق هستند که این آپشن بسیار ارزشمند است.ترمز اظطراری خودکار سیستمی است که از خطرات ناگهانی از طریق اسکن مسیر جلو ماشین جلو گیری می کند، اگر سنسور تشخیص یک تصادف در آینده را بدهد به راننده هشدار می دهد و اگر راننده نتواند واکنش مناسب نشان دهد ترمز اضطراری می کند.

۲- گیربکس اتوماتیک
گیربکس اتوماتیک مناسب کسانی است که می‌خواهند مسافت های طولانی را بپیمایند،خانواده های جوان و کسانی که کم تر از موبایل خود استفاده می کنند. و هنگام خودرو های اتوماتیک تقریبا پول پرداختی شما برای این‌ آپشن باز می گردد.

۳- چرخ های آلیاژی
در صنعت خودرو به این آپشن ها، آپشن مرحله ای می گویند : شرایطی که برخی از ویژگی ها به عنوان آپشن های مورد انتظار مطرح می شوند، تا جایی که همه چنین آپشنی را می‌ خواهند، حتی در ارزان ترین اتومبیل ها. چرخ های آلومینیومی نمونه خوبی از این نوع آپشن ها هستند. چند سال پیش، آن ها یک آپشن بودند، اما در حال حاضر اکثر اتومبیل ها آن ها را به عنوان استاندارد در خودرو های خود به کار می‌برند.این امکان وجود دارد که به چرخ های آلیاژی بزرگتر ارتقا یابند. آن ها ممکن است ظاهر جذابی به خودرو شما بدهند اما هنگام پول اضافی بابت آن ها دریافت نخواهید کرد. نسخه های اولیه اتومبیل هایی مانند فورد فیستا و یا فیات پاندا هنوز هم با چرخ های فولادی عرضه می شوند؛ برای اینکه خودرو خود را هنگام راحت تر ب برسانید چرخ های آلومینیومی را فراموش نکنید.

۴-دوربین عقب
یک دوربین عقب خوب باعث می شود که پارک کردن راحت تر و ایمن تر بشود، ومانند این است که یک جفت چشم اضافی را در اختیار راننده قراربدهید. وقتی که برای اولین بار امتحان شد تعداد زیادی از مردم‌ نمی توانستند رانندگی بدون آن را تصور کنند.

 

نصب دکمه استارت در اصفهان

نصب ردیاب خودرو در اصفهان

نصب سیستم صوتی در اصفهان

گیر سیم کارتی در اصفهان

نصب گیر خودرو در اصفهان

مانیتور خودرو در اصفهان

نصب شیشه دودی خودرو در اصفهان

کروز کنترل در اصفهان

دوربین خودرو 360 در اصفهان

کی لس استارتر خودرو در اصفهان


طراحی سایت حرفه ای خودرو ,آپشن ,اصفهان ,باعث ,دوربین ,اتومبیل ,هنگام ,اصفهان ,گیربکس اتوماتیک ,اظطراری خودکار ,ترمز اظطراری ,ترمز اظطراری خودکار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کرج درس باران چت انفجار شرطبندی بخر و ببر تولید کننده لیبل و ریبون - کارن برچسب پویا خجسته چت|خجسته چت دوستیابی|دختران خجسته چت|چت خجسته هر چی که بخوای