در صورتی که نیاز به راه اندازی شبکه های کابلی با تعداد کاربر زیاد دارید ، سوئیچ شبکه سیسکو ۴۸ پورت SF۳۰۰-۴۸ . می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد . این سوئیچ شبکه در سری ۳۰۰ سوئیچ های سیسکو قرار دارد و به صورت رومیزی و رکمونت ارائه می شود .

در این دستگاه ، ۴۸ پورت با سرعتی معادل ۱۰/۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و ۲ پورت با سرعتی معادل ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه و همچنین ۲ پورت از نوع combo Gigabit SFP (آپ لینک Up Link)، تعبیه شده است .

این سوئیچ مجهز به جدول آدرسی برابر با ۱۶ کیلوبایت می باشد . و می تواند آدرس یابی را به خوبی انجام دهد . ظرفیت انتقال داده ها در این سوئیچ ۱۷,۶ گیگابیت بر ثانیه می باشد و سرعت بسیار بالایی را فراهم می آورد .

سوئیچ SF۳۰۰-۴۸ می تواند نرم افزار Jumbo frame را پشتیبانی نماید و دارای پورتکل IPv۴ به منظور مسیر یابی داده ها می باشد .

 

مشخصات فنی سوئیچ شبکه سیسکو ۴۸ پورت SF۳۰۰-۴۸ :

تعداد پورت : ۴۸ عدد با سرعت ۱۰/۱۰۰ + دو عدد پورت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰

تعداد پورت Up Link : دو پورت

ابعاد : ۳,۸×۳۵×۴۴ سانتیمتر

وزن : ۳,۴ کیلوگرم

ولتاژ کاری : ۱۲۰-۲۳۰ ولت

قابلیت مدیریت و برنامه ریزی : دارد

پروتکل : SNMP ۱, RMON ۱, RMON ۲, RMON ۳, RMON ۹,Telnet, SNMP ۳, SNMP, ۲c, HTTP, HTTPS, SSH, CLI

 

این مدل سوئیچ بدون امکان POE می باشد و به منظور استفاده از این قابلیت می توانید از سوئیچ شبکه سیسکو ۴۸ پورت SF۳۰۰-۴۸ استفاده نمایید .

اوج گستران اماده ارائه مشاوره در سوئیچ شبکه می باشد . شماره تماس :۶۶۴۵۶۰۳۱-۰۲۱ , ۶۶۴۵۲۷۵۵ -۰۲۱


اوج گستران ارتباط میهن | ارائه انواع تجهیزات شبکه پورت ,شبکه ,سوئیچ ,سیسکو , rmon ,ثانیه ,شبکه سیسکو ,پورت sf۳۰۰ ,سوئیچ شبکه ,سرعتی معادل ,تعداد پورت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لوسیفر خرید اینترنتی طاقت بیار پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان صبرم سر اومد s تخفیف ویژه