ردیاب خودرو

ردیاب خودرو جیپیران قابل استفاده برای انواع خودروهای سواری و کانتینرهای باربری می باشد. ردیاب خودرو برای افزایش امنیت خودروهای شخصی بسیار کارامد است و در صورت سرقت خودرو می توان خودرو را پیدا کرد. و حتی با ارسال دستور خودرو را خاموش کرد. ردیاب خودرو در مشاغل نیز استفاده های زیادی دارد که می تواند منجر به کاهش هزینه ها در سازمان ها و مشاغل شود. ردیاب خودرو با استفاده از ماهواره های جی پی اس موقعیت خودرو را پیدا می کندو با استفاده اینترنت سیمکارت موقعیت را به سرور ارسال می کند. اطلاعات تا شش ماه در سرور ذخیره می شود و از طریق اپلیکیشن ردیابی و سامانی ردیابی قابل مشاهده است.

ردیاب شخصی

ردیاب شخصی برای سالمندان آلزایمری نیازمند به مراقبت یا کودکان استفاده می شود. ردیاب شخصی در کوچک ترین سایز ممکن ساخته شده و از سیمکارت نانو استفاده می کند. این ردیاب با یک بار سارژ شدن می تواند حدودا یک تا دو روز به صورت آنلاین موقعیت دهی کند. که این مقدار بستگی به میزان حرکت محرک دارد. برای ردیاب شخصی به سایت جیپیران مراجعه فرمایید.

 قیمت ردیاب شخصی

ردیاب شخصی مدل GP026  جیپیران یک ردیاب شخصی ارزان قیمت است که در حال حار با قیمت 650 هزار تومان به می رسد. برای مقایسه قیمت ها می توانید از سایت دیجی کالا یا سایر شرکت ها استعلام کرد. برای اطلاع از قیمت ردیاب خودرو به این صفحه مراجعه کنید. و یا از طریق شماره های زیر با شرکت جیپیران در تماس باشید:

آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - خیابان کاشانی - بین خیابان رامین و گلستان - پلاک 258 (ساختمان فربد) - طبقه 4 - واحد 28
و طبقه همکف – واحد 5
تلفن: 44045560
فاکس: 42694429
ارتباط مستقیم:09122900883 پویان منش


شرکت رستاک ردیاب ,خودرو ,شخصی ,استفاده ,قیمت ,جیپیران ,ردیاب شخصی ,ردیاب خودرو ,قیمت ردیاب ,شخصی ردیاب ,خودرو ردیاب ,ردیاب خودرو ردیاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لیست بازی ایکس باکس وان عاشقانه فروشگاه اینترنتی اسباب بازی mediate سایت تفریحی ورتکس