بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی و فریت بار مسافری : کالای هایی که باید فریت شوند که باید بسته بندی کنیم این کار در شرکت خدمات بار هوایی ما به دو شکل انجام می شود که به صورت زیر است :

  • بسته بندی اولیه : بسته بندی کالاها به دست افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه
  • بسته بندی ثانویه : پالت بندی کالا و یا ساخت جعبه های چوبی

بسته بندی بار مسافری

بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی و فریت بار

برای ارسال کالا به خارج از کشور به وسیله هواپیما باید آن را بسته بندی کنیم . اگر شما کار بسته بندی را به شرکت هوایی ما بسپارید کادر متخصص ما در اولین مرحله با لوازم مورد نیاز بسته بندی در محل حضور یافته و کالای شما را بصورت استاندارد بسته بندی می کنند.

در کار بسته بندی بعضی از کالاها وجود دارد که باید به صورت خاص و ویژه ای بسته بندی شوند تا آسیبی به آنها وارد نشود. اینگونه لوازم مانند ظروف شکستنی است که باید دقت زیادی در بسته بندی آنها به خرج داده شود که بهتر است اینگونه وازم شکستنی را به صورت جداگکانه و دونه به دئونه در نایلون های حباب دار گذاشت و بعدا آن را درون جعبه ها چید . اینکار باعث می شود که لوازم در حمل و نقل آسیب نبینند و لوازم منزل سالم به مقصد برسد .

نوشته‌های تازه

وزن بار به چه صورتی محاسبه شده و کی مشخص می گردد؟

وزن دقیق بار و وزنی که مطابق آن بارنامه صادر میشود در فرودگاه امام خمینی مشخص می شود و هیچ اگان و یا شرکتی نمی تواند روی آن تاثیر گذار باشد و تمام کار ها مطابق قاون و مقررات فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می شود .

حجم محموله مورد نظر چه موقع مشخص می گردد؟

گفتنی است که حجم و وزن باری که به وسیله هواپیما فرستاده خواهد شد باید مشخص شود که اینکار بعد از بسته بندی انجام می شود . بعضی از کالا ها حجم بسیاری زیادی ندارند و وزن آنها بر حجم آنها غلبه می کند مانند لوازم خرده و ریز و ظروف کریستا و چینی که در مقایسه حجم و وزن آنها حجمی ناچیز و وزنی زیاد دارند . اما در میان کالاهای ارسالی لوازمی مانند مبلمان و میز ، صندلی ، تلوزیون و اسباب بزرگی وجود دارند که نسبت به حجم آنها وزن کمی دارند که برای تعیین حجم این گونه محموله ها قبل از بسته بندی کارشناسی اولیه از طرف کارشناس شرکت هوایی انجام می گیرد اما حجم قطعی بعد از بسته بندی می باشد .

بسته بندی ثانویه جهت حمل بار هوایی

همانطور که گفتیم بسته بندی ثانویه همان پالت بندی و یا ساخت جعبه های چوبی می باشد .

پالت بندی محموله های بسته بندی شده و کارتون شده به این دلیل می باشد که امنیت کالا بالا برود چه از نظر آسیب دیدگی و چه از نظر مفقود و گم شدن . تمام کالاهای بسته بندی شده به صورت یک پارچه بر روی پالت قرار داده می شود که حمل آن به وسیله لیفتراک نیز راحتتر شود . این کار برای امنیت کالا بسیار جالب است حتی با جرات می توان گفت بعد بسته بندی کارتونی پالت بندی ۹۹ درصد امنیت را افزایش می دهد.

پالت بندی بار مسافری

وزن پالت چه مقدار می باشد؟

این سوال بسیاری از افراد مراجعه کننده به شرکت هوایی می باشد بهتر است بگوییم که پالت بندی امنیت کالای شما را چند برابر می کند . این پالت ها در اندازه های مختلفی هستند که از ابعاد ۴۰*۴۰ گرفته و تا ابعاد ۱۲۰*۱۳۰ موجود است که حداکثر وزن آنها بیست کیلوگرم می باشد .


تشریفات عروسی , تشریفات مجالس بندی ,بسته ,هوایی ,فریت ,پالت ,کالا ,بسته بندی ,پالت بندی ,شرکت هوایی ,برای ارسال ,بندی ثانویه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یک ماما گروه کوهنوردی سیمرغ پیشوا تماس را از بخش زیر بگیرید عشق و دوستی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه پگرا نوین پله