کانکس رختکن , ، و قیمت کانکس رختکن , گروه صنعتی ایرانا سازه : یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد در صنعت کانکس سازی کانکس رختکن است که مجموعه شرکت ایرانا سازه اقدام به طراحی و ساخت این نوع از سازه نیز کرده است و آن را در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و نولید می کند . این نوع از سازه ها همانگونه که از نامشان نیز پیداست از آن ها به عنوان رختکن استفاده می شود .

بیشتر بخوانید : کانکس ویلایی

رختکن فضایی است برای تعویض لباس در واحدهای تولیدی , استخرها , ورزشگاه ها , واحدهای صنعتی است که در آن جا لباس های عمومی تعویض می شود و برای انجام فعالیت خاص مثل ورزش و یا شنا لباس مخصوص به آن پوشیده می شود . این نوع از سازه ها در برخی موارد به صورت جداگانه و پیش ساخته در محل نصب می شوند و یا به صورت بخشی از ساختمان در نقشه  پلان اصلی ساختمان جای داده می شوند .

قیمت کانکس رختکن

قیمت کانکس رختکن

دسترسی سریع [نمایش فهرست]

ویژگی ها و کاربردهای کانکس رختکن

شاید از خود پرسیده باشید که چرا به جای ساخت فضا با مصالح ساختمانی و بنایی از کانکس رختکن استفاده می شود در صورتی که می توان از ابتدای ساخت بنا مکانی را نیز برای رختکن طراحی کرد . در پاسخ باید گفت دلایل زیادی برای این امر وجود دارد اعم از تغییر کاربری های یک فضا , یا محدودیت در ساخت و سازهای سنتی و سبب شده است که از این نوع از کانکس ها در چنین مکان هایی استفاده شود .

این نوع از کانکس ها در دو نوع ثکانکس رختکن ثابت و کانکس رختکن چرخدار طراحی می شوند . از این سازه ها در مکان هایی چون زمین های ورزشی نیمه حرفه ای , استفاده در مکان ها و مجتمع های نیمه ساخت به عنوان کانکس های رختکن برای تعویض لباس های کارگران و کارکنان یک پروژه , استفاده در تجهیزت پزشکی و شرکت های داروزسازی , کارخانه جات و گاه و نمایشگاه های دائمی و یا موقتی .

بیشتر بخوانید : قیمت کانکس

داخل این کانکس  ( locker room conex ) به گونه ای طراحی شده است که افراد با خیال راحت می توانند لباس های خود را تعویض کنند و نور فضا نیز اکثرا از طریق سیستم روشنایی تامین می شود . در طراحی این سازه اکثرا از پنجره استفاده نمی شود و فقط مجهز به یک درب ورود و خروج است و باید مجهز به قفل نیز باشد و معمولا نیازی بع ابعاد بزرگی از این سازه نیست ولی می توان بنا به سفارش اران داخل آن ها را مجهز به کابین های مختلف کرد که در این صورت افراد زیادی می توانند از آن بهره گیرند . اگر این نوع از کانکس ها برای استخرها و مکان های ورزشی طراحی می شوند باید مجهز به قفسه ی مخصوص باشند .

مزایای کانکس رختکن

  • امکان جابه جایی و حمل و نقل سریع و آسان در طرح چرخدار این سازه
  • زمان کمتر در ساخت , اجرای این سازه
  • هزینه ی کمتر به نسبت دیگر ساخت های سنتی
  • امکان شستشوی سازه

برای کسب اطلاعت بیشتر از قیمت کانکس رختکن با کارشناسان مجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید .


تشریفات عروسی , تشریفات مجالس کانکس ,رختکن ,سازه ,طراحی ,ساخت ,استفاده ,کانکس رختکن ,قیمت کانکس ,ایرانا سازه ,تعویض لباس ,باید مجهز ,قیمت کانکس رختکن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده وبلاگ بادرود رسانه معرفی کالا فروشگاهی ,98Music » تک آهنگ,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی ,دانلود آهنگ جدید ,music,دانلود موزیک ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ جدید ,98 Music Band ,98 Music Band Rooz Be Rooz , رژیم لاغری آشپزی فروش فیلم و سریال