کانتینر باربری , قیمت کانتینر باربری , گروه صنعتی ایرانا سازه  : کانتینر باربری کاربردهای زیادی دارد از جمله مهمترین کاربرد این نوع از کانتینرها می توان به حمل و نقل کالاهای مختلف اشاره کرد . استفاده از این کانتینرها سبب می شود که بار و محموله ی مورد نظر صحیح و سالم به مقصد برسد به دلیل فضای زیادی که دارد بار بدون هیچ گونه صدمه حمل می شود و کانتینرهای باربری توانسته است جای روش های سنتی حمل و نقل را بگیرند .

بیشتر بخوانید : قیمت کانتینر

این نوع از کانتینرها در ابعاد مختلف و کارایی های گوناگونی طراحی می شوند و به دلیل پایین بودن هزینه ی حمل و نقل امروزه بیش از پیش در باربری ها مورد استفاده قرار می گیرد و مهمتر از همه این که نیروی انسانی کمتری در زمان بارگیری از طریق این کانتینر ها به مار گرفته می شود و این امر خود سبب کاهش هزینه ها می شود . کانتینرهای باربری می توانند از طریق واپیما , کشتی , کامیون ها و حمل شوند و کالاها را از این طریق به مقصد برسانند . استانداردهای حمل و نقل باید در طراحی این دسته از کانتینرها رعایت شود چرا که رعایت نکردن استانداردهای حمل و نقل سبب به بار آمدن مشکلات زیاد می شود که جبران خسارت آن به طبع آسان نیست .

کانتینر باربری

کانتینر باربری

طراحی و ساخت کانتینر باربری

  • دارای دوام و ماندگاری بالاتری است زیرا می توان آن ها را مجددا مورد استفاده قرار داد
  • از طریق کانتینر علاوه بر باربری تخلیه کالا نیز آسان تر است زیرا به نوعی ساخته شده اند که کار تخلیه و باربری را آسان تر می کنند
  • هر نوع مواد و محموله ای را می توان از طریق این نوع از کانتینرها حمل کرد
  • از طریق آن ها می توان هر نوع مواد غذایی و یا کالاهایی که نیاز به دمای سرد , گرم و دارند حمل کرد
  • ایمنی بالا در حمل و نقل و سالم رسیدن بار به مقصد
  • از طریق این نوع از کانتینرها می توان هر نوع مرکبات , لوازم آرایشی و بهداشتی , حبوبات , سبزیجات , لبنیات , داروها و مواد شیمیایی و را حمل کرد .

مزیت های کانتینر باربری

  • سرعت بارگیری و تخلیه بار آسان
  • اصول و نکات ایمنی بالا
  • جایگزین روش های سنتی و قدیمی حمل و نقل ( به روز بودن حمل و نقل )
  • مطمعن بودن از سالم بودن بار در حین جابه جایی
  • دارای فضای کافی برای حمل هر نوع کالا و محموله ای

قیمت کانتینر باربری

با به وجود آمدن کانتینر های باربری افراد با خیالی آسوده می توانند هر نوع بار و محموله ای که برای حمل و نقل را داشتند درون این کانتینرها جاسازی کنند و به مکان و مقصد دلخواه انتقال دهند و مهمتر از همه بیمه بودن بار و سالم رسیدن بار به مقصد می تواند اطمینان خاطر را در افراد به وجود آورد . در روش های قدیمی حمل و نقل امکان صدمه به بار بیشتر بود اما با به وجود آمدن این نوع از کانتینرها کار حمل و نقل مجموله به نسبت گذشته آسانتر شده است . متخصصین و مهندسین کارآمد مجموعه شرکت ایرانا سازه ادام به طراحی انواع کانتینر از جمله کانتینر باربری کرده اند و ابعاد , اندازه , مواد به کار رفته در کانتینرها بسته به سفارش و نیاز شما مشتریان عزیز دارد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره های لازم در خصوص قیمت کانتینر باربری , قیمت کانکس , انواع کانتینر و با کارشناسان ما در مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس حاصل فرمائید . هدف اصلی ما کسب رضایت شماست .


تشریفات عروسی , تشریفات مجالس باربری ,کانتینر ,کانتینرها ,طریق ,قیمت ,توان ,کانتینر باربری ,قیمت کانتینر ,ایرانا سازه ,سالم رسیدن ,وجود آمدن ,قیمت کانتینر باربری ,گروه صنعتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهان آشپزباشی درهم ورهم سایت رسمی پیکسل فایل خانم قانون پــــــــ❥ــنج وارونــــــــــه