لیزر از پرتوهای قوی نور برای از بین بردن دائمی موهای زیربغل یا اثرات باقی مانده زخم ها (اسکار) استفاده میکند. درطی از بین بردن موها پالس های لیزر به فولیکول های مو وارد می شود، جایی که فولیکول ها را می سوزاند و از رشد موها جلوگیری می کند. لیزر موی زیر بغل یکی از رایج ترین کاربردهای دستگاه های لیزر است. اما در مورد عوارض و مزایای آن نظرات مختلفی وجود دارد. در اینجا شما را با عوارض لیزر موی زیر بغل آشنا می کنیم.درمان لیزر برای همه افراد مناسب نیست. این درمان در افرادی با پوست های روشن بهترین عملکرد را دارد، و بعضی از درمان ها ممکن است برای رسیدن به نتایج دلخواه لازم باشند. وقتی از لیزر در زیر بغل استفاده می شود، کارشناسان باید از مراقبت های ویژه ای برای پیشگیری از عوارض لیزر موی زیر بغل محتمل استفاده کنند.

عوارض لیزر موی زیر بغل

1- تحریک پوست

تحریک پوست یکی از عوارض لیزر موی زیر بغل است. به دلیل گرما و نور ناشی از لیزر، ممکن است بعد از درمان روی پوست تحریک ایجاد شود. این مورد می تواند از یک قرمزی خفیف که چند ساعت بعد کاهش پیدا میکند تا ایجاد زخم پوستی باشد. این مورد باید یک عارضه ظاهری موقت باشد که باید خودبه خود طی چند روز محو گردد. برای پیشگیری از ایجاد تحریک بعد از درمان، آن ناحیه را خشک و پاکیزه نگه دارید اما از صابون ها و دئودورانت ها استفاده نکنید. تا زمانی که آن ناحیه تحریک دارد از تراشیدن مو های آن خودداری کنید.

2- تغییرات رنگ

لیزری که روی تنظیمات نادرست باشد می تواند باعث ایجاد تغییرات رنگی شود، به خصوص در افرادی که پوست تیره دارند. پوست می تواند روشن تر یا تیره تر شود، اما تغییرات معمولا گذرا هستند. تغییرات رنگ پوستی ممکن است چند هفته تا چند ماه باقی بمانند. اگر تغییر رنگ پوست رخ داد، از قرارگیری زیاد در معرض نور خورشید خودداری کنید، زیرا ممکن است مشکلتان بدتر شود.

3- باقی ماندن اثر زخم (اسکار)

یکی دیگر از عوارض لیزر موی زیر بغل، باقی ماندن جای زخم است. این مورد معمولا به دلیل این است که تنظیمات بالاتر از مقدار لازم بوده است و این مورد بیشتر در افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند رخ می دهد. وقتی این مورد رخ دهد، پوست به همراه فولیکول مو سوخته است. این مورد می تواند به شدت ناراحت کننده باشد، به خصوص در ناحیه زیر بغل. درمان های تسکینی برای بهبود ناراحتی لازم هستند، اما اول با پزشک متخصصتان تماس بگیرید.

انواع لیزر برای از بین بردن موی زیر بغل

1-از بین بردن موهای زائد با پروویو IPL

نوع دیگری از درمان پیشرفته کوترز برای از بین بردن موهای زائد با پروویو IPL است. این درمان پوست لیزری توسط FDA تایید شده است و به سرعت و بدون خطر با هدف گسترده ای از پوست عمل می کند. پروویو با ایجاد نور ویژه مخصوصی به درون پوست عمل می کند. نور توسط رنگ هایی که در مو وجود دارند جذب می شوند؛ چیزی که باعث بازداری رشد فولیکول های مو می شود. این انرژی نور قدرت درمان صدها فولیکول مو در یک زمان را دارد.

2-لیزر کردن موهای زائد با تکنولوژی LHE

یکی دیگر از گزینه های فوق العاده برای از بین بردن موهای زائد با لیزر، تکنولوژی LHE است. LHE انرژی گرما و نور را برای کاهش دائمی موها درحالی که مقدار بالایی ایمنی را دارا میباشد ترکیب کرده است، این مورد به خصوص برای افرادی که پوست تیره یا حساس دارند مناسب تر است.

تکنولوژی LHE از پرتوهای طیف گسترده نور که با گرما ترکیب شده است، برای افزایش دمای فولیکول های مو استفاده می کند. این باعث تخریب فولیکول های مو می شود. یک جلسه درمان با LHE نزدیک به 30 دقیقه زمان می برد. این درمان تقریبا بدون درد بوده و نیازی به استراحت بعد از آن نیست.

 

پوست پدیا مرجع تخصصی پوست، مو و زیبایی


Roza-afshar لیزر ,پوست ,درمان ,مورد ,عوارض ,فولیکول ,عوارض لیزر ,موهای زائد ,بردن موهای ,پوست تیره ,باقی ماندن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امام خوبیها???????? خانم قانون فروشگاه روزایے ڪـہ בیگـہ بر نمے گرבטּ بررسی و خرید هلی شات مویک ندای مادر