و بازهم مشکلات و شکست متعدد Denuvo علیه کرکرها! کرک نهایی و سالم CODEX پس از کرک نسبتا کامل ALI213 برای دانلود بازی White Day A Labyrinth Named School منتشر شد. البته ناگفته نماند که Denuvo شکسته نشده است بلکه به دلیل مشکلات امنیتی انجین بازی یعنی یونیتی، کرکر توانسته که unity.dll را bypass کرده و امنیت بازی را درواقع “دور” بزند. در هر صورت، پس از کرک ALI213 که نسخه ابتدایی بازی را کرک کرده و تمامی DLCها را شامل نمی شد و آپدیت های فیکس بازی را در بر نداشت، گروه CODEX کرکی جدید مبتنی بر نسخه آپدیت شده و به همراه تمامی بسته های الحاقی را منتشر کرد.

آغاز تحصیل در یک مدرسه جدید هیچوقت کار آسانی، خصوصا اگر آن مدرسه مملو از شایعات در مورد قتل‌های خشونت آمیز و روح‌های انتقام‌جو باشد. متاسفانه برای Hui-min Lee، تنها دو روز طول می‌کشد تا جدیدترین دانش‌آموز دبیرستان Yeondoo، شب را در مدرسه گیر افتاده – و با روح‌های بدخواهی که در راهروهای مدرسه پرسه می‌زنند، روبرو شود. داستان بسیار ساده و معصومانه شروع می‌شود: Hui-min Lee مخفیانه وارد مدرسه شده تا مقداری شکلات، در کمد درسی یکی از همکلاسی‌هایش پنهان کند.

اما به محض ورود وی به مدرسه، تمامی در و پنجره‌ها تا آغاز روز بعد بسته می‌شوند و او را در مدرسه‌ زندانی می‌کنند. مدرسه‌ای که در آن سرایداران تسخیر شده قصد کشتن تمامی مزاحمان را داشته، و روح‌های انتقام‌جو آماده بلیعدن انرژی زندگی Hui-min Lee هستند. آیا Hui-min Lee می‌تواند مخفیانه در مدرسه جابجا شده و راهی برای فرار پیدا کند؟ یا آنکه سرنوشت او این است تا به یک روح پرسه‌زن دیگر در کلاس‌های دبیرستان Yeondoo بدل شود؟ برای دانلود بازی White Day A Labyrinth Named School و هم چنین ادامه توضیحات لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

White Day A Labyrinth Named School PC-CODEX

|آپدیت White.Day.A.Labyrinth.Named.School.Update.v1.05-CODEX اضافه شد|


http://img5.downloadha.com/hosein/Game/August%202017/23/White-Day-A-Labyrinth-Named-School-pc-cover-large.jpg



۩۞۩ نارسیس نکس وان دانلودها ۩۞۩ بازی ,مدرسه ,school ,named ,labyrinth ,white ,named school ,labyrinth named ,بازی white ,دانلود بازی ,روح‌های انتقام‌جو ,labyrinth named school منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا کیارش بیوگرافی Soon Delete دانلود سریال ترکی دانستنی های تازه پزشکی فلزیاب پویان وبلاگ سرگرمی فیلم سریال98