در هر رابطه ای انرژی و زمان زیادی ممکن است صرف شود، پس برای ادامه رابطه باید از درستی آن اطمینان حاصل نمایید. اغلب شما دوره ای از زندگی خود را صرف شناخت بهترین همدم برای زندگی خود کرده اید. هر شکست و ناکامی برای شما یک هزینه محسوب شده و عواقب خود را در پی دارد. در بیشتر موارد افراد پیش از آن که مشکلی جدی پیش بیاید، از درستی رابطه خود مطمئن بوده‌اند. در حالی که باید بدانید شما در حال خرج کردن زمان و احساسات خود هستید؛ پس باید در هر مرحله ای از درستی رابطه خود اطمینان کسب کنید. برای این منظور در ادامه مقاله به ملاک‌های یک رابطه با ارزش پرداخته ایم. شما می‌توانید همزمان با کمک یک روانشناس متخصص، بهترین تصمیم برای ادامه یا قطع یک رابطه را بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه عاطفی و مشاوره پیش از ازدواج می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع: چه روابطی را باید ادامه دهیم؟


هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی زندگی ,رابطه ,مشاوره ,درستی ,باید ادامه ,مشاوره روانشناسی ,درستی رابطه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود سریال کره ای رایگان بالینک مستقیم فلزیاب فراز naye ney قفل الکترونیکی سامسونگ اخبار فارسی شیراز مووی | دانلود رایگان فیلم راهنمای خرید اینترنتی تشک طبی مناسب برای شما طراحی و پیاده سازی دیتاسنتر تاپ فیلم