بنزما در دیدار بعدی رئال نیمکت نشین خواهد بود

سانتیاگو سولاری در ماه اکتبر هدایت تیم را برعهده گرفت وجانشین خولن لوپتگی شد که پس از شکست 5-1 در بارسلونا اخراج شد. به محض اینکه او شرایط بازی کردن را پیدا کرد (او در آخرین بازی حضور لوپتگی روی نیمکت رئال مصدوم شد) ، سرمربی آرژانتینی از او در پست‌های جلوتر و به عنوان هافبک چپ استفاده کرد. در حقیقت سولاری معتقد است که مارسلو به زمان و اعتماد به نفس نیاز دارد تا به روزهای خوب خود بازگردد ولی حالا اوضاع تغییر کرده است.

رئال مادرید نیوز:رئال مادرید یک هفته بسیار دشوار را با بازی کردن مقابل بارسلونا، اتلتیکومادرید و آژاکس پشت سر گذاشت و توانست دو پیروزی و یک تساوی کسب کند.

تساوی اخبار رئال مادرید نیز در حالی بود که بازی برگشت دو تیم در برنابئو برگزار خواهد شد و خیال سپیدپوشان از این بابت راحت است. با این حال در این دیدارها، سولاری مجبور شد که به تمام بازیکنان با کیفیت تیمش بازی دهد و کمتر توانست از سیستم چرخشی استفاده کند. تغییرات تیم در این مدت، مارسلو به جای رگیلون، مار یورنته به جای کاسمیرو و گرت بیل به جای واسکز در بود. ناچو نیز به جای واران به میدان رفت که البته علتش سرماخوردگی واران بود.

اما سولاری قصد دارد از دیدارهای پیش روی تیمش استفاده کرده و به برخی بازیکنان خود استراحت دهد. رئال مادرید در دو بازی بعدی اش به مصاف خیرونا و لوانته خواهد رفت و از همین رو برخی بازیکنان استراحت خواهند کرد.

اولین بازیکنی که به او استراحت می‌رسد، کریم بنزما است که در آمستردام از دقیقه 8 با مصدومیت بازی کرد و هنوز از لحاظ بدنی کاملا آماده نیست. مصدومیت او جدی نبود ولی در نهایت ماریانو دیاز به جای او به زمین رفت و احتمالا مقابل خیرونا نیز همین روند تکرار شود.

بنزما در 19 بازی اخیر رئال مادرید، در 18 بازی از ابتدا در ترکیب حضور داشته و بهترین بازیکن رئال تا به اینجا بوده است.

منبع:اخبار رئال مادرید


دانلود فیلم و سریال رایگان ایرانی بازی ,رئال ,بنزما ,سولاری ,بازیکنان ,استفاده ,بازی کردن ,برخی بازیکنان ,نشین خواهد ,نیمکت نشین ,بعدی رئال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولیدی کتری قوری شاهین مارکت | خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال کره ای,کارتون,مستند ماکان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. کانون هوادران منچسترسیتی در ایران گیم مووی | سایتی با انواع گیم پلی خفن از انواع بازی ها فروشگاه اینترنتی سبز گستر یک فیلم باز فروشگاه سایت بلاگ بیست همه چی موجوده