مهم ترین کار در مدیریت چیست؟

مهم‌ترین کار در مدیریت ساختن اهرم است. همانطور که می‌دانید اهرم وسیله ای است که توسط آن می‌توان با نیروی کمتر بارهای سنگین تری را جابه جا کرد.

مطمئنم پس از مدتی اسفتاده از نرم افزار CRM تایید می‌کنید که این نرم افزار یکی از اهرم هایی است که باعث پیشرفت و رشد در کسب و کارشما شده است.

سی آر ام - crm

چند مشکل رایج مدیران

  • اگر من نباشم کارمندان کار نمی‌کنند.
  • وظایف کارمندان در زمان مشخص انجام نمی‌شود.
  • اگر به کارمندان آزادی و اختیار بدهیم سواستفاده می‌کنند.
  • نمی‌توانیم دلایل تعلل در کارهای شرکت را شناسایی کنیم.
  • نمی‌توانیم به راحتی آمار و گزارشات دقیقی برای تحلیل داشته باشیم.
  • پیگیری‌ها به موقع انجام نمی‌شوند و مشتریان احتمالی از دست می‌روند.

 

این مشکلات برایتان آشناست؟

حالا راه‌هایی که با CRM می‌توانید بر مشکلاتی که عنوان شد و بسیاری از مشکلات دیگر که ممکن است در کسب و کار با آن مواجه شده باشید را برایتان می گویم.

با استفاده از نرم افزار CRM نیازی نیست همیشه در محل کار حضور فیزیکی داشته باشید تا کارمندان کار خود را به خوبی انجام دهند. بلکه می‌توانید در هر مکانی که هستید با دسترسی به اینترنت کسب و کار خود را مدیریت کنید. با استفاده از نرم افزار CRM کارمندان می‌دانند که کم کاری و یا هر گونه سوءاستفاده ایی از چشم شما مخفی نخواهد ماند و هچنین گزارشاتی که از نحوه عملکرد آنها بدست می‌آورید می‌تواند باعث ایجاد انگیزه برای آنها بشود و کارها همیشه به خوبی انجام بپذیرند.

طبیعتا برای شما و سایر اعضای شرکت اتفاق افتاده که به دلیل مشغله کاری، بعضی از وظایف به موقع انجام نشده و یا خیلی پیگیری‌هایی که می‌توانستند مشتریان احتمالی را به مشتریان واقعی تبدیل کنند به دلیل فراموش شدن یا به موقع پیگیری نشدن این شانس را از دست داده اند. این فراموشی‌ها آمار قابل توجهی را در شرکت‌ها و سازمان‌ها به خود اختصاص داده اند که با جلوگیری از آنها می‌توان نتایج شگفت انگیزی را در کسب وکار مشاهده کرد.

 

ویژگی‌های کلی نرم افزار CRM

نرم افزار CRM به صورت خودکار وظایف و پیگیری‌های مشخص شده برای کارمندان را در زمان‌های معین به آن‌ها یادآوری می‌کند.

 

این نرم افزار تحت وب امکان اتصال به سانترال مرکزی شرکت یا سازمان شما را دارد؛ و روند آن به این صورت است که هر وقت تلفن شروع به زنگ زدن می‌کند اطلاعات مشتری در سیستم نمایش داده می‌شود که به سادگی و به سرعت می‌تواند به تاریخچه و سوابق مشتری دسترستی پیدا کرد.

این سوابق عبارتند از: تماس های انجام شده، پیامک‌ها، ایمیل‌ها، فکس ها، پیگیری‌های انجام شده، قراردادها، نمایش وضعیت کارهای کنونی مشتری و اینکه همکاران در تماس های قبلی با مشتری چه مباحثی را دنبال کردند و نتیجه تماس های قبلی چه بوده است.

 

همچنین امکان انجام درخواست های درون سازمانی مانند درخواست مرخصی, درخواست برگزاری جلسه و سایر درخواست های داخلی که ممکن است در کسب و کار خود داشته باشید را می توانید در  نرم افزار CRM به راحتی هدایت کنید.

می‌توانید آمار و نمودارهای گویایی از وضعیت کسب و کار و سازمان خود داشته باشید که در تصمیم گیری های اساسی به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

می‌توانید برای مطالعه‌ی بیشتر درباره‌ی نرم افزار CRM به بلاگ پارمیسافت مراجعه کنید.


طراحی سایت و نرم افزارهای تحت وب افزار ,انجام ,کارمندان ,می‌توانید ,داشته ,مدیریت ,داشته باشید ,از نرم افزار ,انجام شده، ,خوبی انجام ,استفاده از نرم ,استفاده از نرم افزار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه پکیج رادیاتور در شیراز انواع کابینت آشپزخانه مدرن ، کابینت آشپزخانه کلاسیک ، کابینت هایکلاس خارجی و کابینت های آشپزخانه لوکس می باشد. پیندارا اینجا همه چی هست مارکت فایل از جنس قلم | آرت لئو مدل خاص خودت باش.