قیمت اجرای چاه فاضلاب و قیمت اجرای چاه جذبی

معمولا مقنی ها براساس شرایط، تجربه، نوع فاضلاب، جنس خاک، شلی وسفتی زمین مورد نظر یک قیمت عادلانه برای حفر اعلام می کنند.

جنس خاک هایی که حاوی خرده سنگ، ماسه و … باشد، مناسب ترین زمین برای قیمت اجرای چاه جذبی یا چاه فاضلاب است.

معمولا چاه جذبی از سه قسمت بسیار مهم و حیاتی تشکیل شده است.

حفر چاه ارت , Earth well drilling

میله چاه: برای رسیدن به عمق مورد نظر در زمین و رد کردن خاک دستی معمولا میله حفر می کنند. میله ها با توجه به جمعیت ساختمان، میزان فاضلاب دفعی و … حاوی قطرهای مختلف است. که در دسستور کار مقنی چاه قرار می گیرد. متداولترین قطر برای چاه جذبی ۸۰ سانتی متر است. البته ما میله های ۹۰ و ۱۲۰ سانتی متری نیز داریم. که اغلب دراجرای چاه فاضلاب مرسوم نیست.

برای رسیدن به عمق خاک مورد نظر مقنی باید به حفاری ادامه بدهد.

در صورتی که زمین مورد نظر خالی از خاک دستی باشد و جنس خاک طبیعی و دست نخورده باشد و از نظر شل بودن زمین مناسب باشد، معمولا چاه کن بین ۲ تا ۴ متر می تواند، به حفر زمین ادامه بدهد. البته در صورتی که فرد مقنی سن و سال جوانی داشته باشد، معمولا بازدهی بیشتری خواهد داشت.

اجرای چاه فاضلاب ، اجرای چاه جذبی ، اجرای چاه فاضلاب جذبی ، کول گذاری چاه فاضلاب

متاسفانه در شهر تهران اغلب مناطق با خاک  دستی پر شدند و یا آوار برداری یا آوار ریزی در این مناطق اتفاق است. که این در عملکرد مقنی ها و میزان بازدهی آنها بسیار تاثیر گذار است. حفر خاک دستی معمولا بازی کردن با زندگی مقنی است و هرآن امکان دارد که دیواره های میله ریزش کند و مقنی در زیر خاک مدفون شود.

چاه ارت برای ساختمان مسی

حفر چاه ارت به دو صورت سطحی و عمقی است.  در روش عمقی چاه کن استفاده می شود.  در روش سطحی زمین را به عمق یک متر حفرمی کنند و در آن سیستم ارت را اجرا میکند.

شرکت خون ساز ها آماده ارائه خدمات حفر چاه ارت و اجرای چاه جهت کارفرما ها و شرکت های ساختمانی می باشد. این شرکت با دارا بودن نیروهای های زبده و با تجربه که سال‌های جوانی خود را در این حوزه کاری سپری نمودند ، آماده اجرای انواع چاه های جذبی و حفر چاه ارت به هر تعداد مشخص می باشد.

به راست راست به چپ چپ  عقب گرد


اطلاعات عمومی زمین ,مقنی ,اجرای ,جذبی ,قیمت ,معمولا ,قیمت اجرای ,باشد، معمولا ,ادامه بدهد ,برای رسیدن ,زمین مورد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش زبان آلمانی انجام پروژه های برنامه نویسی شاتل فایل ارزان سرا روزنامک روستای پهرست سفلی