جیوه قرمز یا جیوه سرخ ماده ای ساختگی با ترکیبی نامشخص است که ان متعددی، عمدتا روسی، مدعی کاربرد آن در ساخت بمب هسته ای و شناسایی طلا شده اند. نمونه های به دست آمده از دلالان این ماده چیزی به جز رنگ و خاکستر نبوده است. در دهه نود میلادی ارزش هر کیلوگرم از این ماده ۵۰۰ هزار دلار برآورد شده است.

جیوه قرمز یا جیوه آمپولی

جیوه قرمز یا جیوه آمپولی

جیوه ی قرمز یا Red Mercury یک اصطلاح و یک ماده ی موهومی (فرضی) است که ادعا می شود در تولید بمبهای هسته ای استفاده می شود. برخی معتقدند که جیوه ی قرمز یک ماده با تکنیک مخفیانه است. فرض می شود که جیوه ی قرمز یک ماده ی منفجره با قدرت باور نکردنی است که در ساخت بمبهای قابل حمل مانند بمبهای شکافت به کار می رود.

نمایشگر ویدیو
00:00   01:11

تاریخچه جیوه قرمز

در دهه نود در منطقه اورال، یک شرکت روسی در نامه ای به بوریس یلتسین، رییس جمهور آن زمان خواستار جیوه قرمز برای جبران بخشی از گرفتاری های مالی روسیه شد و اجازه ۹ تن از آن در ۳ سال پذیرفته شد.

آنالیز جیوه سرخ

تا کنون ترکیب مشخصی برای جیوه قرمز ارائه نشده است. نمونه‌ای که در سال ۲۰۰۴ بوسیله پلیس آلمان بدست آمد شامل ۱۰٪ وزنی پلوتونیوم، ۶۱٪ جیوه، ۱۱٪ آنتیموان، ۶٪ اکسیژن، ۲٪ ید و ۱/۶ ٪ گالیوم بود. فرمول پیشنهادی Hg۶Sb۲O۸ به همراه مقداری جیوه خالص بود. نمونه دیگری در سال ۱۹۹۸ بدست آمد که غیرپرتوزا، و ترکیب آب و یدید جیوه بود. در سال ۲۰۰۳ نیز نمونه دیگری درزاگرب پیدا شد که بدون آنتیموان و تنها جیوه بود و ازینرو فرمول دیگر پیشنهادی Hg۲Sb۲O۷ را رد کرد.

جهت انواع پیشرفته به همراه گارانتی معتبر، خدمات پس از ، تست در حضور مشتری و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور می توانید با کارشناسان شرکت زرشناسان  از طریق شماره تماس09100061388 ارتباط بر قرار کنید.

مهندس سلطانی


حرفه ای حفره یاب انتنی تصویری09909061300 جیوه ,قرمز ,ماده , ,بمبهای ,نمونه ,جیوه قرمز ,نمونه دیگری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولید کننده سرویس خواب رنگارنگ gaelixkfcgir92 blogi همه چی موجوده به روز ترین سایت وب وان-طراحی سایت سیستم ترجمه همزمان و تورگاید فلزیاب پاتریکس patrix پایگاه سلامت دانش آموزی لارستان دانلود فایل