میز اداری

میز اداری پرکاربردترین عنصر موجود در مبلمان اداری است. در عمل کارکنان بیشتر ساعات کاری را مشغول کار روی میز اداری هستند. از این رو استفاده از یک میز اداری با کیفیت و مناسب، مهم‌ترین نکته‌ای است که برای هرچه کاربردی‌تر کردن مبلمان اداری سازمان خود باید در نظر بگیرید. در این مقاله وب‌سایت مکعب گروپ، به بررسی 4 ویزگی مهم میز اداری با کیفیت اشاره شده است. توجه به این نکات هنگام انتخاب میز اداری، کمک خواهد کرد تا شرایط بهتری را برای کارکنان خود فراهم کنید.

 

استحکام و دوام

همان‌طور که گفته شد؛ میز اداری پرکارترین مبلمان اداری است. از این رو طبیعی است که در معرض استهلاک و آسیب بیشتری باشد. همین نکته نیز باعث می‌شود تا هنگام انتخاب میز اداری، مسئله استحکام و دوام بیش از سایر موارد مورد توجه قرار گیرد. به‌طور معمول میزهای با رویه چوبی، در معرض آسیب دیدن سطح میز هستند.
از سویی میزهای با روکش شیشه‌ای نیز ممکن است در اثر ضربه‌های احتمالی دچار شکستگی شوند. در گذشته باب بود که یک لایه شیشه‌ای روی میزهای چوبی قرار دهند؛ تا دوام بیشتری ایجاد شود. اما امروزه انواع جنس‌های چوب فشرده، از جمله ام.دی.اف و اچ.دی.اف، با روکش‌های گوناگون، از بهترین نمونه‌ها از نظر دوام روکش سطح میز اداری هستند.
در کنار این موارد استفاده از پایه‌های فلزی، انتخابی عالی است که موجب دوام هرچه بیشتر میزهای اداری شده؛ و از لق شدن آن جلوگیری می‌کند.

دسترس‌پذیری و کاربرده

یک میز اداری با کیفیت باید بتواند نیازهای کاربر خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. از این رو توجه به دسترس‌پذیری و کاربردی بودن میز اداری، موضوع بسیار مهمی است که هنگام انتخاب آن باید مورد توجه قرار گیرد.
به زبان ساده منظور از دسترس‌پذیری امکان استفاده از تمامی سطوح میز و امکانات جانبی (مثل کشوها و طبقات میز) آن در ساده‌ترین شکل ممکن است. همچنین منظور از کاربردی بودن میز اداری، آن است که میز پاسخگوی نیازهای معمول کاربر باشد. ارتفاع استاندارد، محل مناسب برای قرار گرفتن پاها، مساحت کافی روی میز، امکانات کاربردی گوناگون از جمله، فضایی برای جمع کردن سیم‌های احتمالی و اتصالات مختلف و… مواردی است که باعث کاربردی‌تر شدن میز اداری انتخاب شده خواهد شد.

توجه به ویژگی‌های شغلی

در بسیاری از موارد، میز اداری مناسب برای مهندسین معمار، با میز اداری مناسب برای یک وکیل دادگستری، تفاوت‌هایی اساسی دارد. هرچند که هر دوی این میزها را بتوان در رده میز اداری با کیفیت قرار داد. در واقع توجه به ویژگی‌های شغلی و نیازهای هر شغل، در زمینه انتخاب میز اداری موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار دهید.
بعضی مشاغل نیازمند استفاده متوالی از رایانه هستند؛ در حالی که مشاغل دیگر هر لحظه در حال نوشتن و ثبت اطلاعات روی کاغذ هستند. بعضی شغل‌ها مرتبط با مذاکرات تلفنی است؛ و در مواردی میز کار گروهی برای بهبود فعالیت‌های گروهی مناسب‌تر است. به هر حال بسیار مهم است که هنگام انتخاب و  میز اداری ، به این مسئله توجه داشته باشید.

زیبایی ظاهری

در نهایت زیبایی ظاهری نیز یکی از نمودهای کیفیت است. توجه به شکیل بودن میز و ظاهر جذاب و هماهنگ با سایر مبلمان اداری، از جمله ویژگی‌هایی است که باید به آن توجه کنید.
فراموش نکنید که کارکنان شما تقریبا نیمی از عمر بیداری خود را در دفتر کار و در کنار میز اداری خود به سر می‌برند. در نتیجه برای بهبود روحیات، حفظ خلاقیت و افزایش انرژی گروهی، باید بتوانید فضایی دلنشین و زیبا را برای آنها فراهم کنید.


نرم افزار حقوق و دستمزد اداری ,توجه ,کیفیت ,دوام ,اداری، ,میزهای ,هنگام انتخاب ,مناسب برای ,توجه قرار ,مورد توجه ,زیبایی ظاهری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حتی اگه Exposedsub انواع مبلمان در دکوراسیون منزل آشپزی هرچیزی که نیاز داری اینجاست! فروشگاه اینترنتی Bia2Tv | دانلود فیلم ایرانی | دانلود فیلم ایرانی جدید ســـــــــ ــــــ ـــــــــویــــــــــ ــــــ ــــــن my everyday life