اطلاعیه مهم در مورد بیمه بدنه

اطلاعیه مهم در مورد بیمه بدنه ، با افزایش همواره قیمت خودرو ، به بیمه گزارانی که دارای بیمه بدنه هستند پیشنهاد می شود به شرکت های بیمه خود مراجعه کرده و سرمایه بیمه بدنه خود را افزایش دهند. تا در هنگام بروز خسارت ، مشکلاتی مانند اعمال ماده 10 قانون بیمه شامل حال آنها نشود. به دلیل مشکلات و تحولات رخ داده در بازار ارز ، تقریباً تمامی حوزه های اقتصادی کشور ما تحت تأثیر این تحولات قرار گرفته است. یکی از این حوزه های مهم اقتصادی نهاد بیمه می باشد. در بیمه نامه های مختلف به دلیل مدت دار بودن تعهدات شرکت های بیمه در انواع بیمه نامه ها ، از آن دسته از نهادهایی است که به صورت مستقیم با کاهش ارزش پول رایج کشور و تورم به شدت تأثیر می پذیرد.

اطلاعیه مهم در مورد بیمه بدنه

به همین خاطر و با توجه به افزایش قیمت خودرو اخیراً بیمه مرکزی اطلاعیه را منتشر کرده است که پیرو این اطلاعیه با افزایش قیمت خودرو به بیمه گزارانی که تحت پوشش بیمه بدنه هستند ، پیشنهاد می شود تا نسبت به اهمیت اطلاعیه مهم در مورد بیمه بدنه با مراجعه به نمایندگی بیمه ایران - تهران سرمایه مورد بیمه خود ( بیمه بدنه ) را افزایش دهند تا در هنگام وقوع خسارت با مشکلات مواجه نشوند.

بر اساس این اطلاعیه و از آنجایی که بیمه بدنه ارتباط مستقیمی با قیمت اتومبیل دارد ، چنانچه مشتریان شرکت های بیمه در زمانت ثبت و بستن قرارداد ارزش خودروی خود را 30 میلیون تومان به عنوان مثال ثبت کرده باشند در زمان بروز حادثه اگر قیمت خودروی آنها 50 میلیون تومان شده باشد، و الحاقیه نیز تهیه کرده باشند ، شرکت بیمه از طریق بیمه بدنه موظف است خسارت وارده را بر اساس قیمت ثبت شده خودرو جبران نماید. به همین خاطر اگر مشتریان مایل به دریافت خسارت به قیمت روز خودرو خود هستند با افزایش ارزش خودرو باید به شرکت بیمه خود مراجعه کرده و قیمت روز سرمایه خود را ثبت کنند. البته لازم به ذکر است که افزایش سرمایه و تهیه الحاقیه منوط به پرداخت مبلغی اضافی تر خواهد بود.

متقاضیان محترم انواع بیمه نامه های بیمه ایران در تهران می توانند با مراجعه به هر یک از نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران ، نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران و یا نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران جهت بهره مندی از کلیه خدمات بیمه ای شامل استعلام ، مشاوره رایگان ، و یا تمدید اقدام نمایید.

 


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,بدنه ,قیمت ,افزایش ,خودرو ,اطلاعیه ,بیمه بدنه ,بیمه ایران ,مورد بیمه ,نمایندگی بیمه ,قیمت خودرو ,بیمه ایران تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیا تو رمان نرم افزار حسابداری تخفیف skygsm ویشگون poweroft باد صبا