زمانیکه برای بیمه بدنه ایران یا  برای تمدید بیمه نامه بدنه خود اقدام می نمایید . یکی از مدارکی نماینده بیمه از شما می خواهد عکس از خودرو می باشد .نکته مهمی که باید به آن توجه داشت نحوه عکس گرفتن از خودرو برای بیمه بدنه می باشد و الزامی است مواردی را رعایت فرمایید تا عکس شما مورد تأیید کارشناس بیمه قرار بگیرد.

نمای خودرو از جلو

درنحوه عکس گرفتن از خودرو برای بیمه بدنه - یکی از عکسهایی باید از خودرو بگیرید ، عکس از نمای جلوی خودرو می باشد. دقت داشته باشید طوری باید عکس بگیرید که سقف ماشین و پلاک خودرو کاملاَ در عکس مشهود باشد دقیقا مطابق با تصویر زیر

نحوه عکس گرفتن از خودرو برای بیمه بدنه

نمای پشت خودرو

دیگر عکسی باید از خودرو بگیرید ، عکس از نمای عقب خودرو می باشد. دقیقاٌ مانند عکس از نمای جلویی خودرو ، عکس پشت خودرو نیز باید بصورتی باشد که پلاک خودرو و سقف ماشین کاملاَ مشهود باشد. مطابق با عکس زیر:

نحوه عکس گرفتن از خودرو برای بیمه بدنه

عکس از دیگر جزئیات خودرو

در نحوه عکس گرفتن از خودرو برای بیمه بدنه ایران علاوه بر نمای جلو و نمای پشت خودرو ، الزامی است که شماره شاسی و شماره موتور را در خودرو پیدا کنید و از آن عکس بگیرید، دقت کنید شماره ها در عکس واضح باشند این عکس را برای مطابقت با کارت خودرو ضروری است .

اگر شرکت بیمه شما چرخ های خودرو را تحت پوشش بیمه بدنه قرار می دهد ، از زاپاس خود نیز عکس بگیرد و آن را همراه دیگر مدارک به شرکت بیمه تحویل دهید.

همچنین اگر بیمه بدنه شما لوازمات جانبی را نیز تحت پوشش قرار میدهد ، هنگام لوازم حتماً از نده فاکتور با ثبت جزئیات دقیق دریافت نمایید . وکپی فاکتور را به همراه عکس دقیق و واضح از هریک از لوازم جانبی بگیرید به همراه کپی فاکتور به شرکت بیمه تحویل دهید . تا در صورت بروز خسارت  جهت پیگیری مدارک لازم را داشته باشید.


نمایندگی بیمه ایران تهران خودرو ,بیمه ,بدنه ,نمای ,بگیرید ,گرفتن ,بیمه بدنه ,خودرو برای ,برای بیمه ,شرکت بیمه ,تحویل دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای دانلود کلیپ جدید یادداشت های یک مادر امروزی سرزمین زیبایی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان گیلان_ رودسر آموزش فیلم برداری لیموشو