فرانشیز بیمه بدنه  آن بخش از خسارت است که برعهده بیمه گزار می باشد . شرکت بیمه ایران در شرایط خصوصی بیمه نامه شرایط و درصد مربوط فرانشیز بیمه بدنه ایران را تعیین کرده است. عواملی که علاوه بر ویژگی های خودرو و خود شرکت بیمه و نوع خسارت در تعیین درصد فرانشیز بیمه بدنه بسیار تأثیر گذار است تعداد دفعات خسارت می باشد.

فرانشیز بیمه بدنه

بدین معنی که اگر خودرو شما دچار سانحه گردید برای جبران خسارتی که تحت پوشش بیمه بدنه است ،  شرکت بیمه در صورت بروز خسارت برای بار اول 10% فرانشیز بیمه بدنه ،  برای خسارت برای دفعه دوم 20% و جبران خسارت برای مرتبه سوم 30% فرانشیز از مبلغ کل پرداختی جهت جبران خسارت بیمه گذار کسر می نماید.

توجه نمایید که از دفعات خسارات از یک تعداد معین بیشتر شود ، بیمه گذار می بایست مجدداً بیمه نامه بدنه خود را تمدید نماید و مبلغی را به عنوان حق بیمه بدنه به نمایندگی بیمه ایران پرداخت نماید. زیرا با هر باری که بیمه گذار از شرکت بیمه خسارت دریافت می نماید از میزان سرمایه شما در بیمه کاسته می شود.

تذکر: برای پرداخت خسارت بیمه بدنه در مواقعی که خودرو کلی سرقت شود یا قطعات آن بصورت جزئی به سرقت رود ، معمولاً 20 % فرانشیز از مبلغ کل پرداختی جبران خسارت کسر می گردد. ولی اگر خودرو دچار خسارت کلی به غیر از سرقت شود ، فرانشیز بیمه بدنه به طور معمول 10% خواهد بود. و کل مبلغ مطابق با ارزش تعیین شده خودرو در بیمه نامه  با کسر 10% به بیمه گذار پرداخت خواهد گردید.

چگونه می توان فرانشیز بیمه بدنه را حذف کرد؟

امروزه شرکت های بیمه برای حذف فرانشیز بیمه بدنه راه حلی برای بیمه گذاران خود گذاشته اند. و آن پوشش حذف فرانشیز بیمه بدنه است که به خسارتهای فرعی تحت پوشش بیمه بدنه اضافه شده است . چنانچه شما مایل به حذف فرانشیز از مبالغ دریافت جبران خسارت از بیمه خود باشید می بایست پوشش حذف فرانشیز بیمه بدنه را اری نمایید و در صورت بروز خسارت ، کل مبلغ خسارت را از طرف  بیمه بدنه ایران دریافت نمایید.

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لینک های مرتبط

بیمه بدنه

بیمه بدنه المثنی

بیمه بدنه ایران

بیمه بدنه ایران

بیمه بدنه ایران چیست؟

بیمه بدنه خودرو

بیمه ثالث ایران

بیمه بدنه ایران

بیمه مسئولیت ایران

بیمه آتش سوزی ایران

بیمه عمر ایران

بیمه بدنه

نمایندگی بیمه ایران تهران 

 نمایندگی بیمه ایران شمال تهران،

 نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران

نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران 


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,بدنه ,خسارت ,فرانشیز ,خودرو ,جبران ,بیمه بدنه ,فرانشیز بیمه ,ایران بیمه ,بدنه ایران ,بیمه ایران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

داستان های انگلیسی کوتاه عکاسی وخدمات گوگل سایت ملو || دانلود آهنگهای جدید مرکز اپیلاسیون موهای زائد بدن خرید,فروش املاک سیاهکل,لاهیجان,زمین,باغ,هکتاری,شالیزار,ویلا گرماسان صنعتی سایتی برای همه