کارت ورود به جلسه دکتری

دوره ی دکتری بالاترین دوره ی تحصیلی آموزش عالی است که به اعطای مدرک تحصیلی می انجامد. برای ورود به این دوره باید در آزمون دوره ی دکتری ثبت نام شرکت نمایید. لازمه ی شرکت در آزمون دکتری 98، ارائه کارت ورود به جلسه دکتری  است که معرف هویت و مشخصات فرد می باشد. بر این اساس با توجه به اهمیت این موضوع ما به بررسی نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 98، زمان برگزاری آزمون دکتری 98 و نیز زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 98 پرداخته ایم. پس از انجام ثبت نام آزمون دکتری و درج اطلاعات لازم، مشخصات فرد ثبت می شود و کد رهگیری دریافت می کند. چند روز قبل از برگزاری آزمون دکتری، داوطلب باید    کارت ورود به جلسه دکتری      98 را تهیه نمایید. کارت ورود به جلسه ی آزمون دکتری 98 حاوی مشخصات فرد مانند شماره شناسنامه و نام و نام خانوادگی و حوزه ی امتحانی است و مشخص می کند که متقاضی در کجا و در کدام رشته محل باید آزمون بدهد.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

برای دریافت     کارت ورود به جلسه دکتری      ، داوطلبان ابتدا باید ثبت نام آزمون دکتری 98 را انجام داده باشند. پس از انجام ثبت نام که در هفته ی اول آذر انجام شد. برای دریافت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون از طریق سایت سازمان سنجش باید از 30 بهمن تا دوم اسفند 97 اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون دکتری 98

آزمون دکتری 98 در روز جمعه 3 اسفند 97 برگزار می شود و داوطلبان می بایست برای شرکت در آزمون دکتری 98 در روزهای 30 بهمن تا 2 اسفندماه،     کارت ورود به جلسه دکتری      را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 98

اعلام نتایج آزمون دکتری 98 در سه بازه ی زمانی و در سه مرحله صورت می گیرد:
مرحله ی اول: اعلام نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش
مرحله دوم: انتخاب رشته اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته منحصراً کارت ورود به جلسه دکتری از طریق سایت سازمان سنجش
مرحله سوم: اعلام نتایج نهایی آزمون ورودی دکتری 98

در این مقاله به بررسی زمان و نحوه انتشار   کارت ورود به جلسه دکتری       پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله اعلام نتایج نهایی دکتری 98 بزنید. 
اگر سوالی در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش دکتری ,آزمون ,جلسه ,کارت ,اعلام ,نتایج ,آزمون دکتری ,کارت ورود ,اعلام نتایج ,جلسه دکتری ,طریق سایت ,نتایج آزمون دکتری ,اعلام نتایج آزمون ,اعلام ن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود اهنگ و ترانه و موسیقی هوادارن رپ پخش انواع محصولات محلی و طبیعی کردستان آشپزباشی گروه تشریفات مجلل درنیکا _ رشت ناودون پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان چراغ مطالعه